• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • steffo75

Varför denna fixering vid att dom hänger?

Nog är det värre för en kille om den bara hänger!

Tänk på fördelarna istället. Det blir en sån fin böljegång i behån när du spatserar på stan, det uppskattas:) (men som den artiga gentleman man är så vill man inte stirra, men en liten flukt blir det alltid)

När det blir dags att vara intima så får man bra grepp när det ska gosas.

Och om jag ska vara grov i mun så kan jag meddela att det är lättare att bröstknulla när det är lite häng:)

När du ligger på rygg med armarna över huvudet och benen i vädret och tar emot, blir det väääldigt trevliga cirkulationsrörelser på pattarna!!! Det blir jag aldrig less på att se:)

Var nöjd med din kropp och smek den mycket!

• SexyMann

(mammatill7) du hade väldigt fina bröst sug vänliga med=)

• SexyMann

anonym miniboobs) i min värld spelar det mindre roll om dom e stora eller små bara dom e sug vänliga brösten så e helt ok för mig..Flört

• Anton Chigurh
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

phpS8RQ8r91959.jpg
    Här har vi storlek small smile5.gif har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78 cm och 65 kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull smile1.gif
    Jag älskar små bröst, och dina, Ensam, är några av dom finare jag har sett, dom är, seriöst, riktigt jävla granna, och storleken är perfekt, finns förbanne mig ingen som helst anledning till att ändra på form eller storlek.

Du är en synnerligen vacker kvinna, EnsamKyss .....underbar midja dessutom.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

Jag tycker att du tvärtom har riktigt fina och underbara bröst som passar utmärkt till din fantastiskt sexiga kropp (som du ju visat i HK-tråden). Spara pengarna till nåt annat, du är underbar precis som du ser ut nu. Kram
  • Quexet
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-13 01:38:51 följande:
    Jag håller helt med dig!! :) tycker alla bröstbilder här har varit vackra!! Och dina bröst är nog finaste hittills, så jag vet inte vad du surrar om! Vi byter byst va? Hihi
    Esoada skrev 2014-11-12 22:37:00 följande:

Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta

Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm

Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet

Och din avföring doftar rosor va? Vore ditt självförtroende så bra som du vill få fram här så hade du inte behövt hävda dig. Starta en egen tråd med hur du tycker kvinnor ska se ut och hur fantastisk du är, insida-ut, istället.
    Hahaha! Ja vi får nog ta o göra det! Flört
  • Anonym (Oops)
    Anton Chigurh skrev 2014-11-13 09:30:07 följande:
    Jag älskar små bröst, och dina, Ensam, är några av dom finare jag har sett, dom är, seriöst, riktigt jävla granna, och storleken är perfekt, finns förbanne mig ingen som helst anledning till att ändra på form eller storlek.

Du är en synnerligen vacker kvinna, Ensam, Kyss .....underbar midja dessutom.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Perfektion
  • Anonym (Inte nöjd)
    ÄngDal skrev 2014-11-13 14:27:45 följande:

Jag tycker att du tvärtom har riktigt fina och underbara bröst som passar utmärkt till din fantastiskt sexiga kropp (som du ju visat i HK-tråden). Spara pengarna till nåt annat, du är underbar precis som du ser ut nu. Kram

Vad är HK-tråden? Om jag får fråga :)
  • ÄngDal
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-13 22:47:58 följande:
    Vad är HK-tråden? Om jag får fråga :)
    Helkroppstråden. Där publicerar män och kvinnor mer eller mindre avklädda bilder av sig själva. Inga kön är tillåtna men där finns åtskilliga nakna bröst, rumpor, magar, ben, bringor (en hel del sexpack), och annat härligt att titta på. Det är en feel good-tråd där alla är snälla mot varandra. Regeln är att om du inte har något snällt och uppmuntrande att säga så håller du tyst.
    www.familjeliv.se/forum/thread/67994976-helkroppstraden
  • Anonym (Ärminabröstfina)

Det står inga filer valts när jag försöker få upp en vild ?:/