• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Quexet
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 20:28:07 följande:
    Hahaha! Vad rolig du är, jag gjorde dom dock för mååånga år sen och fått två barn efter det så de varken ser eller känns opererade. Meningslös operation :)
    Dom är i alla fall vansinnigt fina nu! Håller med tidigare talare, skulle lätt offra en arm eller liknande för att få ha dom på min kropp! Skrattande 
  • Quexet
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

Jag tycker att du är jättefin! (även om jag också är en hetrokvinna...)
    Håller även med föregående talare, att det är tråkigt att du känner ett behov av skalpeller, när du är så vacker! Solig
  • Quexet
    Celines Essence skrev 2014-11-12 21:49:19 följande:

Jämfört med andra kvinnor har jag inte fina bröst,men jag tycker om dem precis som de är Glad
    På den första bilden är jag 20 år. Den andra bilden är tagen drygt 20 år senare. Efter barnen minskade de i volym,men nu har de växt på sig lite Glad

Hur kan du i tidigare inlägg säga att du är avundsjuk på Fröken35, "inte nöjd" och mig, när du sitter på ett par lika vackra bröst??! Solig

Nu ska jag väl inte säga för mycket kanske (för jag sitter ju i samma båt...)

Men hur i h*lvete kan ni underbara kvinnor vara missnöjda???
  • Quexet
    Esoada skrev 2014-11-12 22:37:00 följande:
    Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta
    Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm
    Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet
    Jag hoppas verkligen att din fina insida visar sig någongång, för här över nätet lyckas du inget vidare.

Jag hoppas även att ditt självförtroende aldrig får en törn, för då faller nog hela din värld ihop.

Min mamma lärde mig ett ordspråk när jag var ung som jag fortfarande lever efter, tycker att du ska tänka en o kanske två gånger på det:

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad!" Solig
  • Anton Chigurh
    steffo75 skrev 2014-11-12 22:01:31 följande:

Inte så fina?

Det var tur att jag satt ner när bilden kom upp, det liksom svindlade till när det ryckte i baguetten.
    Grattis till dig och din man! 
    Det som skulle vara pricken över i:et, samma bröst men med lite smör påTungan ute
    Inte råkar du vara i fullängd också?
    Mmm, jag håller med dig SteffoHjärtaCelinesHjärta bröst är så vackra som bröst kan bli. Fast bilden ljuger, dom ÄR gudomligt vackra på bilden, men ändå finare...vackrare, i verkligheten.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Hängiga)

Blev visst upp och ner, vet ej varför

• manfrsthlm
    Anonym (Hängiga) skrev 2014-11-13 00:10:44 följande:

Blev visst upp och ner, vet ej varför

ser gosiga ut
  • Anonym (Underbara)

Det är inget fel på att dom är hängiga.

• Anonym (Inte nöjd)
    Quexet skrev 2014-11-12 23:18:58 följande:

Hur kan du i tidigare inlägg säga att du är avundsjuk på Fröken35, "inte nöjd" och mig, när du sitter på ett par lika vackra bröst??!

Nu ska jag väl inte säga för mycket kanske (för jag sitter ju i samma båt...)

Men hur i h*lvete kan ni underbara kvinnor vara missnöjda???

Jag håller helt med dig!! :) tycker alla bröstbilder här har varit vackra!! Och dina bröst är nog finaste hittills, så jag vet inte vad du surrar om! Vi byter byst va? Hihi
    Esoada skrev 2014-11-12 22:37:00 följande:

Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta

Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm

Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet

Och din avföring doftar rosor va? Vore ditt självförtroende så bra som du vill få fram här så hade du inte behövt hävda dig. Starta en egen tråd med hur du tycker kvinnor ska se ut och hur fantastisk du är, insida-ut, istället.