• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (jag 2)
    Quexet skrev 2014-11-12 11:33:39 följande:
    Jaaa? Drömmer
    Eller samma sak som frågan "ser jag tjock ut i den här?" när man väger 45kg Osvosv

Just precis. Självkänsla kommer inifrån! Glad
  • Quexet
    Anonym (jag 2) skrev 2014-11-12 11:37:20 följande:

Just precis. Självkänsla kommer inifrån! Glad
    Men vissa dagar behöver man också höra det, även om man har en hyfsad självkänsla.
    Andra kan behöva det medans dom bygger upp sin självkänsla. Sen finns det dom som alltid kommer att vara osäkra på sig själva (jag). Men att få höra något fint kan aldrig vara fel! Solig
  • Anonym (jag 2)
    Quexet skrev 2014-11-12 11:43:28 följande:
    Men vissa dagar behöver man också höra det, även om man har en hyfsad självkänsla.
    Andra kan behöva det medans dom bygger upp sin självkänsla. Sen finns det dom som alltid kommer att vara osäkra på sig själva (jag). Men att få höra något fint kan aldrig vara fel! Solig

Nej, varför ska du vara osäker på dig själv? Ju äldre man bli desto mer skiter man i vad andra tycker. Sen kommer man till en gräns när man är glad att kroppen fungerar så bra. Skrattande 
  • Quexet
    Anonym (jag 2) skrev 2014-11-12 11:47:26 följande:

Nej, varför ska du vara osäker på dig själv? Ju äldre man bli desto mer skiter man i vad andra tycker. Sen kommer man till en gräns när man är glad att kroppen fungerar så bra. Skrattande 
    Vad jag menar är att alla har olika anledning till varför dom lägger ut bilder o vad dom skriver till dessa, o så länge det är dom själva på bilden o ingen är elak så tycker jag att det är en bra grej, om det får personen att må bra ÄVEN om det bara är tillfälligt. Solig Bättre än ingenting. Glad

Varför jag är osäker på mig själv hör till en helt annan tråd. Flört
  • Efraim Barkbit
    Quexet skrev 2014-11-12 11:58:42 följande:

Vad jag menar är att alla har olika anledning till varför dom lägger ut bilder o vad dom skriver till dessa, o så länge det är dom själva på bilden o ingen är elak så tycker jag att det är en bra grej, om det får personen att må bra ÄVEN om det bara är tillfälligt.  Bättre än ingenting.

Varför jag är osäker på mig själv hör till en helt annan tråd.

Starta den tråden vettja länka här
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Quexet
    ErnstHugo skrev 2014-11-12 13:01:47 följande:
    Starta den tråden vettja länka här
    Nja, mina problem. Räcker med att lägga ut någon bild då o då. Kyss
  • Anonym (Inte nöjd)

Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.

• Quexet
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 14:03:12 följande:

Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.

Du får INTE skära i o förstöra! Skrikandes
  • Underhill

What!...no need! Hoppas du kommer på andra tankar...
    E vi överens så kör vi
  • Efraim Barkbit

Dina bröst är vackra så enkelt är det!
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken