• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • villbusa
    Mandis90 skrev 2014-11-27 22:08:22 följande:
    Dom ser inte ut som två taxöron för så mycket hänger dom inte
    villbusa skrev 2014-11-26 21:55:45 följande:

Det är väl väldigt få bröst som står rakt ut  utan att hänga....och speciellt om de er något större. Slappna av, det finns massor av killar som skulle älska dina bröst, njut av dom tillsammans med någon som uppskattar dom....
    Att det finns killar som gillar bröst som det vet jag för jag har haft några killar och det är ingen som har sagt att dom är fula.
    Det är jag som inte är nöjd med dom för jag hade hälare velat  ha små fasta bröst som står rakt ut
    Puss och kram till er två som kommenterade mitt inlägg   

Puss på dig också.... jo det är svårt det där när man själv hänger upp sig på att något borde varit annorlunda. Men märker man att andra gillar den man är och hur man ser ut så blir det kanske lättare.......   Inget jag rekommenderar men stör det dig så att du mår dåligt så går det ju alltid att fixa till, men inget du behöver göra för oss killars skull, utan för din egen i så fall.

Kram
  • JosefineBo

Jag trivs inte alls med mina.. Formen är väl de enda positiva med dom. För små för min kropp, är rätt smal men har bredare höfter och ganska stor rumpa så brösten är alldeles för små för att passa in. Har små bröstvårtor, vilket kanske är positivt eftersom brösten är små, men tycker dom är fula. Är 18 år gammal, och dom är väl kanske storlek 70b... Men allt är fult, skäms som tusan. Börjar spara ihop pengar till en förstoring Rynkar på näsan

• Pillare
    JosefineBo skrev 2014-11-27 23:22:06 följande:

Jag trivs inte alls med mina.. Formen är väl de enda positiva med dom. För små för min kropp, är rätt smal men har bredare höfter och ganska stor rumpa så brösten är alldeles för små för att passa in. Har små bröstvårtor, vilket kanske är positivt eftersom brösten är små, men tycker dom är fula. Är 18 år gammal, och dom är väl kanske storlek 70b... Men allt är fult, skäms som tusan. Börjar spara ihop pengar till en förstoring 

Bröstvårtarna brukar vara ganska små innan man har fött barn, eller?

Jag förstår vad du menar. Hur reagerar andra? Tycker de likadant eller annorlunda än du? Ibland ser andra på oss det vi inte kan se.
  • JosefineBo
    Pillare skrev 2014-11-27 23:28:17 följande:

Bröstvårtarna brukar vara ganska små innan man har fött barn, eller?

Jag förstår vad du menar. Hur reagerar andra? Tycker de likadant eller annorlunda än du? Ibland ser andra på oss det vi inte kan se.

Min pojkvän tycker om dom.. Alltså själva brösten är inte speciellt fula, runda och mjuka men liksom storleken är för liten och bröstvårtorna haha skäms alltså.. När dom är styva ser de väl okej men då är de storleken
  • Pillare
    JosefineBo skrev 2014-11-28 12:47:35 följande:

Min pojkvän tycker om dom.. Alltså själva brösten är inte speciellt fula, runda och mjuka men liksom storleken är för liten och bröstvårtorna haha skäms alltså.. När dom är styva ser de väl okej men då är de storleken

Lyssna på din pojkvän då, de är säkert fina.
  • jögga06
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 01:17:29 följande:

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

Med all respekt för vad du själv tycker....men dina bsöt är väldigt vackra. Stora, toppiga, runda , med andra ord perfekta.
  • Anonym (Småbröst)

Gud!!!. "inte nöjd"!!!. Skitsnygga bröst! Så vill jag också operera dig. Vad kostade det?

• Flash
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 01:17:29 följande:

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

Du måste komma ihåg att bröst är systrar och inte enäggstvillingar! Flört
    Det är inte meningen att de ska vara precis exakt identiska
  • Johannapanna87

Har 85G/H och dom hänger väl en del men vad fan gör det! Mjuka/sköna och guppar fint så jag är nöjd och stolt över mina pattar ;D

• Tom Araya
    Johannapanna87 skrev 2014-11-28 20:53:22 följande:

Har 85G/H och dom hänger väl en del men vad fan gör det! Mjuka/sköna och guppar fint så jag är nöjd och stolt över mina pattar ;D

Härlig inställning och jag antar att de flesta andra skulle hålla med dig. Solig