MIna bröst
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?
Får väl inte vara sämre då... ;)
Trevlig utveckling i tråden
Trevlig utveckling i tråden
Fortfarande skitnöjd med mina bröst, har fortfarande små bröst och det är ju jag :) .Men jag blir väldigt ledsen över att läsa hur många som inte trivs med sin kropp och sina bröst. Det måste vara jobbigt att värdera sig själv så mycket utifrån sitt utseende. Jag är långt ifrån guds gåva till mannen men jag vet att jag är rolig, mysig, söt, bitsk trevlig, intressant och kan vara sexig när jag sätter den sidan till oavsett hur jag och mina bröst ser ut. Det måste vara så jobbigt att inte ha den känslan att ens kropp liksom är i symbios med resten av personligheten och blir till en helhet som jag trivs med och är stolt över. Gillande och uppskattning från andra än de närmast behövs liksom inte.
Är väl en stor A/B kupa. Har ogillat dem sedan jag fick dem. Tyckte det var jättejobbigt och har alltid försökt gömma dem under lager av kläder. Tycker de har varit för strutformade under hela tonåren. Men det senaste året har de nog banne mig blivit rundare och växt lite faktiskt! Trodde det var för sent för sånt, jag är ju 18 och de har nog inte ändrats sen jag var typ 15. Så jag är lite nöjdare nu faktiskt Om andra tycker de ser bra ut vet jag inte då jag aldrig visat dem för någon
Återigen en repris från lilla mig.
Är väl en stor A/B kupa. Har ogillat dem sedan jag fick dem. Tyckte det var jättejobbigt och har alltid försökt gömma dem under lager av kläder. Tycker de har varit för strutformade under hela tonåren. Men det senaste året har de nog banne mig blivit rundare och växt lite faktiskt! Trodde det var för sent för sånt, jag är ju 18 och de har nog inte ändrats sen jag var typ 15. Så jag är lite nöjdare nu faktiskt Om andra tycker de ser bra ut vet jag inte då jag aldrig visat dem för någon