FMGA skrev 2012-08-24 21:04:11 följande:
Jag tror att det är fanatismen mer än bristande intellektuell förmåga som gör att talibanen brister i källkritik.
Faber har fått sällskap, inte bara av dig, i sin jakt på batikhäxor och kamp mot den heliga svenska statsfeminismen. Och tydligen var det tråden om den vanlige hederlige mannen som protesterar mot sin extremfemistiska frus tilltag att kalla sin son hen och klä honom i klänning genom att själv klä sig i klänning som triggade igång er igen.
Ingen begär väl heller egentligen att ni ska förstå något av källkritik, det är väl grundförutsättningen för talibaniserandet att man saknar förmåga och vilja att ens göra en trovärdighetsbedömning av något som stöder den egna sektens trosuppfattning.
Själv är jag rätt övertygad att den tråden är fabricerad av en av dina trosfränder. I alla trådar som handlat om hen - och det är inte få - förklarar talibanen hur hen används av genusfascisterna medan alla henanvändare förklarar hur de tänker.
Tacka fan för att talibanen blir frustrerad när inte talibankartan stämmer med verkligheten - och då startar talibanen små trådar för att övertyga andra - och inte minst sig själv - om den svenska statsfeminismen och genusfascismens härjningar.
Ärligt talat tycker jag att du och Faber framstår som drogade Don Quixotear när ni slåss mot väderkvarnar som statsfeminism och batikhäxor.
Jag tror inte att ni har förutsättning att växa som män genom att ge feminismen skulden för egna misslyckanden som just män. Tvärtom krymper ni på alla plan, inklusive det kanske mest väsentliga.
Jag ska nog inte skriva allt jag tänker just nu, då blir jag avstängd. Man undrar om du är lika dryg i verkligheten som här - för din omgivnings skull hoppas jag verkligen inte det.