Jag hatar HEN!!!
Om du någon gång tar dig bort från den där knallpulverreligionen där batikhäxor och helig svensk statsfeminism är måltavlor för skjutglada småpojkar så rekommenderar jag ett eller gärna flera besök i svenska skolklasser.
Du kommer då att kunna finna samma fenomen i nästan varje klass. Några bråkiga småpojkar och gissningsvis blivande knallpulverskyttar skriker ut sitt "allt ljus på mig" vilket tar en orimligt del av lärarnas begränsade resurser i anspråk. Lösningen blir nästan alltid att låta ordentliga flickor fungera som stötdämpare för - och uppfostrare av - pojkarna. Själv anser jag att skötsamhet inte ska vara ett straff och att 7-15-åriga flickor inte ska behöva ta hand om ouppfostrade småpojkar.
Det vore önskvärt att skolan fick så stora resurser att de här pojkarna kunde få en för dem adekvat uppfostran, annars är risken påtaglig att det kommer att bli en kontinuerlig tillströmning av gnälliga småpojkar som aldrig fått lära sig att ta personligt ansvar till knallpulvergänget som samlas vid Pär Ströms gnällverkstad.
Blev lite OT det här. Din tankemöda angående okritiskt hyllande av genusvetenskap leder alltså till att du konstaterar att ett förnekande av den heliga svenska statsfeminismen är liktydigt med ett okritisk hyllande av genusvetenskap.
Tror du att din argumentationsteknik har någon som helst bäring bland andra än de som redan är med i din sekt?