• Element

Jag hatar HEN!!!

Jellybeanbaby skrev 2012-10-18 17:47:28 följande:
    ...mao det kommer inte vara några henanhängare som jobbar med den frågan.
    Troligtvis inte då de är upptagna med att agera megafon åt en liten elit av akademiska feminister som lyckats med konststycket att få politiskt inflytande långt utöver vad gruppens storlek borde medge och med det ännu större konststycket att tysta ned alla som ifrågasätter deras världsbild.
  • Element
    puss skrev 2012-10-18 17:59:42 följande:
    HEN
    tjaa la lalla laa
    HEN
    tjaa la lalla laa

• Element
    Anonym (Eh?) skrev 2012-10-18 20:28:32 följande:
    Så killar startar inte Facebookgrupper mot gatuvåldet för att de är henanhängare? Eller stoppar henanhängarna dem???  

Jag skiter i gatuvåldet, det var inte det som var poängen. Jag valde det endast i syfte att illustrera och tydliggöra.
  • Element
    Ermenegildo skrev 2012-10-18 17:48:29 följande:
    ok.... Jag anar en stor och spännande konspirationsteori.
    Eller också ett enormt stort antal sammanträffanden.
  • Element
    nihka skrev 2012-10-19 00:52:57 följande:

Vad menar du med ANNAN kunskap? Jag ser ingen kunskap utan bara en massa nojor och fördomar.

Jag behöver ingen kunskap då jag bara är en lågutbildad knallpulverskytt som förmodligen röstar på SD också om man skall tro på den intellektuella jätten FMGA. Trots att man i media dagligen kan se stöd för mitt påstående att det faktiskt existerar något som kallas statsfeminism och att denna i sin tur bygger på genusmodellen anses det vara ren inbillning.

Dock är jag hellre en lågutbildad knallpulverskytt än en quisling.
  • Element
    FMGA skrev 2012-10-19 14:04:27 följande:
    Det vore mig främmande att förneka att din erfarenhet av att tolka vad "Pang pang, Lucky Luke" betyder vida överstiger min.

Och vad betyder väl egentligen  trista  grammatikkunskaper jämfört  med den intellektuella skärpan i ett "Pang, pang - Lucky Luke"-avslöjande av den heliga svenska statsfeminismen. 

Det är ju också ett smart sätt att undvika själva frågan om det finns en statsfeminism och vad den får för konsekvenser genom att gömma sig bakom grammatiska teknikaliteter.
  • Element
    PumpkinQueen skrev 2012-10-19 15:10:58 följande:
    Det är rätt svårt att bemöta påståenden som är ren hittepå. Jag har aldrig sett en feminist säga att kvinnor är viljelösa och måste vägledas uppifrån.
    Det är ju precis det som de indirekt säger via sitt agerande. Vägledningen uppifrån skall dock enligt deras doktrin komma från de elitfeminister och proffstyckare.

Elitfeminist=vänstervriden akademiker som läst genusvetenskap och har en förkärlek för rödvin samt anser att allt ont kan läggas på det så kallade patriarkatet.
  • Element
    PumpkinQueen skrev 2012-10-19 15:51:07 följande:
    Det är klart att det finns tokstollar i alla läger. Jag har dock aldrig sett en enda feminist utanför FI och (V) hålla med dessa knäppa vänsterextremister.
    Då har du sett efter för dåligt. Missade du mppolitikern ock Karin S. S. ?
  • Element
    PumpkinQueen skrev 2012-10-19 15:56:00 följande:

MP står ju för i princip samma politik som vänstern, alltså "alla är kloner av varandra och staten ska bestämma vad som är bäst för folk förstår inte sitt eget bästa. Pengarna tar vi från de rika för de är Onda."

Karin S. S vet jag inte vem det är.

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!