mariposa skrev 2012-07-10 22:42:15 följande:
Hej tjejer!
Nu har vi varit på första klinikbesöket och fått klartecken att påbörja behandlingen, redan i september om vi vill. Vi blev inte erbjudna "vitrifieringsalternativet" utan det är färskförsök som gäller. Jag fick ett mkt gott intryck av kliniken; proffsig atmosfär och allt verkar mkt välordnat. Donatorer finns det gott om och jag hoppas att de är duktiga på matchningen. Jag är nervös och vet inte om jag vågar tro på att detta ska gå vägen men jag försöker så gott det går att avfärda de negativa tankarna.
GBG- hur ligger ni till i planeringen?
Amelie & Vinkan-hoppas att allt har gått bra för er i Alicante!!!
Myran-håller tummarna för dig och en ev kommande Ivf!
Germany-hoppas innerligt att Prasteronen gör verkan och att ni prickar in en kanoncykel i september.
Härligt Mariposa, ni är verkligen nära startgroparna nu! Vad bra att ni är nöjda med kliniken, betyder nog så mycket. Pirr i magen ska det vara, men ny är ni snart i gång med något som säkert kommer att fungera

.
Vad det gäller mig så hoppas jag verkligen att resultatet blir förbättrat efter intag av Prasteron. Tar en dag i taget och försöker fundera ut vad jag mer kan och vill göra för att maxa våra chanser till en bebis.
Ha det gott!