Dorisa skrev 2012-04-15 23:17:56 följande:
Hej alla ihopa..
Idag har jag gåtit i floder av tårar, jag bryter ihop... Jag har haft rosa flytningar nu sedan 4/4 då jag hade en blödning, och i går hade jag och min sambo samlag och i dag fick jag en störe blödning.. min läkare menar på att det troligen kommer från slemhinnorna men jag bröt ärligt talat ihop i dag.. det är så jobbigt att inte veta vad som pågår i kroppen, är den kvar eller har man fått missfall.? inga klumpar vad jag märkt men det är klar rött och kommer när jag kissar inte bara flytningar nu. sen känner jag också lite mensvärk.. inte kraftig (som jag brukar ha vid mens) bara lite, men ändå.. 
jag fick en tid av min läkare på tisdag morgon, men vad ska ha kunna se? det är ju på tok för tidigt väl? på min testdag den 11/4 så + jag och då stog det att jag var i 2-3 veckor..
hjälp.. kram till er alla
Hej!
Förstår att du blir orolig när du ser blod, men det är säkert ingen fara. Du började ju blöda kraftigare efter sex och då tyder det ju på att det är slemhinnorna. Molvärk har man ju ofta för att livmodern växer.
Hoppas det ser bra ut imorgon, ska hålla tummarna jättehårt! Tror inte det är någon fara. kram!!