• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Sven Justus
    Anonym (K) skrev 2012-02-29 13:27:37 följande:
    Förde det på tal igen. Han svarar med att det bara är att ge fan i att ha sex om jag nu har så stort problem med hans kuk. Tog upp detta med renlighet och han tycker att det räcker att tvåla in i duschen ett par gånger i veckan och byta kallingar varje dag. Blir så less!!!!
    Som någon redan skrivit; för många män liknas snoppläkare vid djävulen. Det är helt enkelt för privat och för obehagligt att visa upp kuken för någon annan än sin fru och grabbarna i bastun. Jag vet inte varför det är så. Kanske skulle måna må bra av att redan i unga år "tvingas" gå på kukkontroll. 

Men du får säga åt din man att ta sig i kragen och skärpa till sig. En normal man som lever på 2000-talet inser att intimhygien är viktigt och nödvändigt, särskilt då man lever i förhållande. Allt annat är en jävla grottmentalitet.  
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Fool
    Sven Justus skrev 2012-02-29 14:44:30 följande:
    Som någon redan skrivit; för många män liknas snoppläkare vid djävulen. Det är helt enkelt för privat och för obehagligt att visa upp kuken för någon annan än sin fru och grabbarna i bastun. Jag vet inte varför det är så. Kanske skulle måna må bra av att redan i unga år "tvingas" gå på kukkontroll. 

Men du får säga åt din man att ta sig i kragen och skärpa till sig. En normal man som lever på 2000-talet inser att intimhygien är viktigt och nödvändigt, särskilt då man lever i förhållande. Allt annat är en jävla grottmentalitet.  
    Haha.. ja kukkontrollen på höstadiet med skoldoktor Ulla var ingen hit.... tycker synd om den stackars killen i min klass som fick råbånge när Ulla var där o klämde... han har väl fått men för livet.... vem vet , kanske är det TS man ?
  • Anonym (K)
    MoAl skrev 2012-02-29 13:33:58 följande:
    Han är inte så intresserad av sex alltså?

Inte mycket, aldrig varit speciellt på heller

Kanske bidrar till hans motstånd att besöka läkare....

Det kvittar liksom för honom känns det som
  • läckerbit

Ja, då är det bra om du tänker efter ordentligt då. Är du beredd att leva så här? Vad har det för fördelar och vilka nackdelar finns det? Hur påverkas er relation och hur kommer det att påverka ert/era barn?

• Sven Justus
    Fool skrev 2012-02-29 15:11:41 följande:
    Haha.. ja kukkontrollen på höstadiet med skoldoktor Ulla var ingen hit.... tycker synd om den stackars killen i min klass som fick råbånge när Ulla var där o klämde... han har väl fått men för livet.... vem vet , kanske är det TS man ?
    Jag hade en kvinnliga läkare som undersökte min pung för ett par år sen för att kolla så den mådde bra. Det var liksom inga problem. Men om någon läkare skulle vilja göra en rektal undersökning på mig så skulle jag nog tycka det var aningens jobbigt. Glad
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Fool

Du får väl göra som en polare till mig , där han frågade om han fick en puss först , när läkaren frågade varför så förklarade han att han var lite gammalmodig och ville helst ha en kyss innan han blev påsatt i tvåan Glad

• SupersurasunkSara
    Anonym (K) skrev 2012-02-29 15:12:41 följande:
    Inte mycket, aldrig varit speciellt på heller
    Kanske bidrar till hans motstånd att besöka läkare....
    Det kvittar liksom för honom känns det som
    Kan du tänka dig att leva med honom utan sex? För som någon skrev, du kan faktiskt få cancer av hans skitiga snorre.
  • Studentpappa
    Anonym (K) skrev 2012-02-29 13:27:37 följande:
    Förde det på tal igen. Han svarar med att det bara är att ge fan i att ha sex om jag nu har så stort problem med hans kuk. Tog upp detta med renlighet och han tycker att det räcker att tvåla in i duschen ett par gånger i veckan och byta kallingar varje dag. Blir så less!!!!
    Du frågade inte hur han tänkt sig att ollonet skulle bli rent genom skinnet? Fråga om han tycker att det går lika bra att tvätta sig om kinderna istället för att borsta tänderna också?
  • Studentpappa

Är det en sådan är trattgrammofon din sambo har?

(OBS bild på en snabel)

www.google.se/imgres&start=446&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1254&bih=595&tbm=isch&tbnid=xLTYZuB0zOsxTM:&imgrefurl=es.wikipedia.org/wiki/Fimosis&docid=RSBxuBmA6vbG7M&imgurl=upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Acroposthion_of_the_foreskin.jpg/220px-Acroposthion_of_the_foreskin.jpg&w=220&h=293&ei=YG5OT_DpF4bV4QT7l6iCAw&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=540&vpy=265&dur=5986&hovh=234&hovw=176&tx=134&ty=145&sig=112711259020260975719&page=19&tbnh=131&tbnw=98&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:446 

Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...