• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Anonym

Lär lukta bra illa om hans kuk om han inte kan dra tillbaka förhuden!

• friattvaljasjalv

Om ollonet aldrig synts till så bör han ju gå och kolla det tycker jag.
    Jag har aldrig varit med om det eller hört om det, jobbigt för er båda kan ja tänka mig.
    Men annars så tycker jag ärligt talat att du ska tala med din man om hur du känner. Hade min kral tyckt att något på min kropp såg äckligt ut hade ja velat veta det, klart inte kul att höra... men det är ju viktigt! Annars går han runt och tror att allt är bra när de inte är det och du går runt och tycker det är obehagligt och blir aldrig av med det. Han älskar dig säker så mkt att han kan höra på dina känslor ett tag, eller hur?
    Går det inte att fixa så gör de inte de, men omskärelse bör väl fungera? Renligare oxå :)

• Herrmelin

Jag var PRECIS likadan som din man. - Nä "den"  funkar helt perfekt, jag orkar inte bry mig...
    Men så har mitt ex varit på mig att jag ska ordna till kuken.
    Detta är ett relativt vanligt problem hos killar/män, med för trång förhud.

På mig vidgade man på förhuden samt kortade ner den. Och idag är snoppen fullt fungerade! 
    Rekommenderar starkt att din man ska göra något åt  snoppen.

Lycka till! 

• Mad  as  snow
    Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
    Åh herregud.

Självklart måste han uppsöka läkare. Det där låter ju... horribelt. För alla inblandade. 
  • Studentpappa

Men för helvete är mannen vuxen och fortfarande inte har fixat en defekt förhud? Jag hade samma problem som liten och kontaktade skolsköterskan så fort jag var gammal nog att förstå att något var fel. 
    Dra ballen i gruset vad äckligt den kuken måste lukta?

Jag skulle sätta en femma på att ollonet är missbildat av all flensost som måste trängas under den förhuden. Är det 20-30 år av lagrad ollonost som gömmer sig därunder eller hur gammal är han? Boka en tid hos läkaren och skilj dig om han inte går dit..

• Mad  as  snow
    Studentpappa skrev 2012-02-26 19:49:30 följande:
    Är det 20-30 år av lagrad ollonost som gömmer sig därunder eller hur gammal är han? 
    Men för DJÄVULEN. *dör*
  • Studentpappa
    Mad as snow skrev 2012-02-26 19:51:22 följande:
    Men för DJÄVULEN. *dör*
    Ja men vad tror du då? Lukta på en snorre som inte tvättats på en vecka, sen föreställer du dig ett helt liv. 
  • Mad  as  snow
    Studentpappa skrev 2012-02-26 19:55:55 följande:
    Ja men vad tror du då? Lukta på en snorre som inte tvättats på en vecka, sen föreställer du dig ett helt liv. 

Jag inser ju vidden av det du skriver, det är fruktansvärt. 
  • Studentpappa
    Mad as snow skrev 2012-02-26 19:56:56 följande:

Jag inser ju vidden av det du skriver, det är fruktansvärt. 
    Ville bara späda på dina sinnesbilder litegranna :D
  • lykantrophona

Kan han inte ens dra tillbaka förhuden när den är slak? Då borde han verkligen ta kontakt med läkare. Du kan lugna honom med att detta inte innebär att han måste omskäras, för många går det att sträcka ut förhuden i samråd med läkaren, eller bara göra delvis omskärelse.

Men män är så jävla nojiga när det kommer till snoppläkare. Min kille har en trång förhud. Han kan dra tillbaka den när den är slak, men vid stånd är det svårt att dra tillbaka och riskerar att fastna... jag har försökt få honom att gå till en ungdomsmottagning innan han blir för gammal (vilket han blir snart), men han tycker är pinsamt eller något.

Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...