Avtänd av min mans fula kön...
Man behöver kunna dra bak förhuden. Bland annat för att rengöra. Ta kontakt med läkare tycker jag.
Man behöver kunna dra bak förhuden. Bland annat för att rengöra. Ta kontakt med läkare tycker jag.
Lär lukta bra illa om hans kuk om han inte kan dra tillbaka förhuden!
hehe var inte den ful innan ni gift er??
Ts varför kontaktar du inte någon lämplig läkare och ber de svara dig skriftligt ex via mail som du sedan kan ge till din man, eller tvinga honom att i alla fall kontakta dem, behöver ju inte bestämma sig att ens visa upp snoppen utan bara prata till en början. Förhoppningsvis kan någon få honom på bättre tankar. Kanske har felaktiga tankar tror att han ska få stånd om nån undersöker honom, eller ändå inte kunna hjälpa. Han behöver nog avdramatisera endel tankar. En del män vågar ju inte sterilisera sig pga nojjor, kan vara liknande nojjor din man har.?
Jag har svårt att förstå hur det kan vara möjligt att ha så mycket hud att det inte går att dra tillbaka den? Eller är det så att han har för trång hud, samt för mkt hud. Så att den överhängande huden inte går att dra bakåt för den är för trång. Får han inte väldigt ont vid stånd då?
Jag skulle faktiskt sätta mig ner och säga till honom att det är faktiskt inte så att du tycker att penisen är hiskeligt ful, utan du tycker att han bör kolla upp den av hälsoskäl - dels för att han har ont och dels för att det är sjukligt ohygieniskt.
Kankse vill han inte kolla upp den för att han skäms över den? Min sambo har väldigt snea tänder, han har inte varit till tandläkaren sen han var liten, han vägrade gå dit sen han kom upp i tonåren för att han tycker de var så fula.