• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • glad i livet

Om det fastnar ludd så är det väl enkelt löst, skölj av den lite innan sex. Kalsongludd fastnar väl i alla snoppar? Har ingen aning om trosludd fastnar hos oss kvinnor...beror väl på materialet på kalsongerna/ trosorna.

Om inte han har ont av det så låt hans kuk se ut som den gör, angående smärtan vid penetration kanske han kan dra tillbaka förhuden lite innan ? Eller det kanske blir värre.

• Anonym (K)

Den går inte att dra tillbaka

Har aldrig sett ollonet. Inte så viktigt med det, just att det inte går. Varken vid slakt tillstånd eller vid stånd

• Bigarrå

Jag vet inte jag, men om du har tid att lägga på den här typen av analyser av din mans kön så kanske det är något annat som är felet?
    Ni kanske behöver en nytändning helt enkelt?

En blogg om livet som bigamist. bigarra.wordpress.com/
  • Anonym

Man behöver kunna dra bak förhuden. Bland annat för att rengöra. Ta kontakt med läkare tycker jag.

• dec2010

Men går det inte dra tillbaka förhuden går det ju inte heller att tvätta rent ordentligt. Kan ju bildas massa bakterier o elände så maken får lida helt i onödan. Eller det kanske bara gäller när man kan dra bak o inte tvättar.

• Tutilure

Låter som om han har trång förhud. Om han har besvär av det (ont vid sex) så borde han väl uppsöka läkare, det går ju att fixa.

• Anonym (Axel)

Jag hade en liknande kuk; lång förhud som var svår (dock möjlig) att dra tillbaka hela vägen. Det gjorde ofta ont efter sex och jag gillade aldrig utseendet på den heller.

Har nu låtit omskära mig och är mycket nöjd; aldrig ont längre och mer hygieniskt. Däremot har jag inte blivit mer uthållig som det sägs att man blir som omskuren, snarare tvärtom.

Gör det ont så är det något som är fel; försök övertyga honom att gå och undersöka sig. Du får väl locka / muta med något han gillar; avsugningar, egen tid med kompisarna eller annat som funkar.

• QueenObscene

Ni är gifta och hade inte haft sex eller sett varandra nakna innan, eller? Om det har blivit ett problem först nu är det nog inte i hans sladdriga förhud problemet ligger egentligen...

• Anonym (K)

Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.

Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?

• FekalieEmpyrium
    Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...