• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Anonym

hehe var inte den ful innan ni gift er??

• Knox

Skicka han till läkaren vill han inte hota med att den kommer trilla av eller ruttna Tungan ute

• Anonym (K)

Det luktar inte supergott direkt och nej, han har aldrig kunna tvätta innanför:/

Att han vägrar göra ngt åt detta stör mig enormt, jag har t om föreslagit att JAG kan ringa, men det är stopp direkt. "Ingen ska glo och ta på min kuk" ungefär...
    Att tycka att det är "hans kropp, han bestämmer" är ju icke tillämpbart i detta fall

Äcklligt, ohygiensikt, fult, osexigt, avtändande....you name it  

Ja, vi har barn. Men jag vill inte ligga med honom annars knappt. Bara känslan av att ha en äcklig pitt i sig gör att man torkar ut snabbt

Inser att inläggen stundom låter barnsliga och så, men jag är bara så frustrerad och BEHÖVER få skriva av mig. Inget jag snackar med mina vänner om, för min mans skull.     

• HäckHäxan
    Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
    hahahhahahhaha
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • HäckHäxan
    Anonym (K) skrev 2012-02-27 14:04:03 följande:
    Det luktar inte supergott direkt och nej, han har aldrig kunna tvätta innanför:/

Att han vägrar göra ngt åt detta stör mig enormt, jag har t om föreslagit att JAG kan ringa, men det är stopp direkt. "Ingen ska glo och ta på min kuk" ungefär...
    Att tycka att det är "hans kropp, han bestämmer" är ju icke tillämpbart i detta fall

Ja, vi har barn. Men jag vill inte ligga med honom annars knappt. Bara känslan av att ha en äcklig pitt i sig gör att man torkar ut snabbt

Inser att inläggen stundom låter barnsliga och så, men jag är bara så frustrerad och BEHÖVER få skriva av mig. Inget jag snackar med mina vänner om, för min mans skull.     
    Förklara det där eller visa honom detta inlägget.

Jag hade inte heller velat ha en kuk i mig som inte går att tvätta ordentligt, sen skiter jag i hur dom ser ut för övrigt, men tvätta sig är viktigt, och han är inte den första mannen på planeten med problemet, de är hyfsat vanligt med för trång förhud.
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Anonym (omskuren...)

vet inte varför jag gick in här men gud vad skönt att min man är omskuren då... Jag tycker min man faktiskt är väldigt hygienisk tack och lov, annars är jag emot omskärelse och tänker inte göra nåt om vi får en son. Nej, han är inte muslim utan fick det gjort på sjukhuset när han föddes i usa...

• Golfbanetorpet

Mitt x hade samma problem. Jag led mer än han. Nu vet jag att det finns de som luktar och smakar gott! Visst saknar jag honom i bland men när jag tänker på hans snopp är jag glad att det tog slut! I dag njuter jag av sex - det gjorde jag inte då! Lukten och smaken var värst ....,
    fy f-n!

• Mad  as  snow

Men alltså... jag är nog i chock fortfarande. Killen har alltså aldrig tvättat sin kuk ordentligt. Aldrig. Någonsin. 

• viseversa
    Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
    Ha ha ha förlåt men jag skrattar så tårarna sprutar här!!!
  • Studentpappa
    Anonym (K) skrev 2012-02-27 14:04:03 följande:

Sluta tvätta dig mellan benen och kräv att han slickar dig efter någon vecka. Ha gärna en mens också. Vägrar han så ifrågasätt skillnaden vad han utsätter dig för. 

Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...