• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Anonym

Jag har svårt att förstå hur det kan vara möjligt att ha så mycket hud att det inte går att dra tillbaka den? Eller är det så att han har för trång hud, samt för mkt hud. Så att den överhängande huden inte går att dra bakåt för den är för trång. Får han inte väldigt ont vid stånd då?

Jag skulle faktiskt sätta mig ner och säga till honom att det är faktiskt inte så att du tycker att penisen är hiskeligt ful, utan du tycker att han bör kolla upp den av hälsoskäl - dels för att han har ont och dels för att det är sjukligt ohygieniskt.

Kankse vill han inte kolla upp den för att han skäms över den? Min sambo har väldigt snea tänder, han har inte varit till tandläkaren sen han var liten, han vägrade gå dit sen han kom upp i tonåren för att han tycker de var så fula.

• Sven Justus
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:21:44 följande:
    Du frågade inte hur han tänkt sig att ollonet skulle bli rent genom skinnet? Fråga om han tycker att det går lika bra att tvätta sig om kinderna istället för att borsta tänderna också?
    Underbart inlägg att börja dagen med!Skrattande
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:31:52 följande:
    fail vi gör ett nytt försök.

es.wikipedia.org/wiki/Fimosis 
    I jämförelse med den bilden har jag en jävligt tiltalande kuk om jag får säga det själv. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Farbror6
    Anonym (K) skrev 2012-02-25 08:11:33 följande:
    Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men... Hans kön..... Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd Ser så äckligt ut Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är. Visst visst.... :(
    Ungefär lika jäkla avtändande som tjejer med lite hängande yttre blygdläppar som man måste bläddra i för att få in kuken. Dom vill inte heller operera sej för detta så ofta.
  • Fool

Han kanske tänkt sadla om och bli osttillverkare , borde rymmas en hel del i den förhuden Guld i mun

• Stella Jaded

Vad läskigt det låter.
    Det kan väl inte vara riktigt okej, iallafall inte med den beskrivningen? Hmm. Nej men usch.
    Är det verkligen så farligt för män att gå till kukdoktorn? I jämförelse med den slakt kvinnor går igenom med benen i vädret så är det kanske inte så jävla mycket att gnöla om.   

Stella hates Star Wars
  • Sven Justus

Desto mer jag tänker på denna brist i intimhygien desto mer förundrad blir jag. SJälv är jag brutalt petig med skurandet innanför kallingarna. Man vet inte när man blir erbjuden en avsugning nästa gång. 

Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...