• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Anonym (K)
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:31:52 följande:
    fail vi gör ett nytt försök.

es.wikipedia.org/wiki/Fimosis 

Ja!! Fast inte lika fet;)

Den är både långsladdrig och trång som fasen. Den går inte att dra tillbaka helt
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-03-01 13:35:40 följande:
    Ungefär lika jäkla avtändande som tjejer med lite hängande yttre blygdläppar som man måste bläddra i för att få in kuken. Dom vill inte heller operera sej för detta så ofta.
    Dock inget hygieniskt problem som för TS, bara att du inte tycker det är estetiskt tilltalande.
  • MammaHela
    Anonym skrev 2012-03-01 15:21:10 följande:
    Dock inget hygieniskt problem som för TS, bara att du inte tycker det är estetiskt tilltalande.
    Fast om man läser i TS så verkar inte hygienproblemet vara det största problemet, utan hon har hängt upp sig på det estetiska...
    Anonym (K) skrev 2012-02-25 08:11:33 följande:
    Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men... Hans kön..... Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd Ser så äckligt ut Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är. Visst visst.... :(
    Står inget om hygien i detta inlägg
  • Sven Justus
    MammaHela skrev 2012-03-01 13:40:38 följande:
    Du, hur ska jag tolka den där "tummen upp"? Har du sett min drake?Förvånad 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Anonym
    MammaHela skrev 2012-03-01 15:24:50 följande:
    Fast om man läser i TS så verkar inte hygienproblemet vara det största problemet, utan hon har hängt upp sig på det estetiska...
    Står inget om hygien i detta inlägg
    whatevs
  • MammaHela
    Sven Justus skrev 2012-03-01 15:24:57 följande:
    Du, hur ska jag tolka den där "tummen upp"? Har du sett min drake?Förvånad 
    Nej det tror jag inte. Eftersom du är anonym så kan jag inte säga till 100%

Men jag "tummade upp" för att man ska vara stolt över hur man ser ut. En karl som inte skryter om hur stor han har, eller som gnäller om hur liten den är, är otroligt avtändande. 
  • YummyMami
    MammaHela skrev 2012-03-01 16:05:34 följande:
    Nej det tror jag inte. Eftersom du är anonym så kan jag inte säga till 100%

Men jag "tummade upp" för att man ska vara stolt över hur man ser ut. En karl som inte skryter om hur stor han har, eller som gnäller om hur liten den är, är otroligt avtändande. 

Hade du nu en tankefel eller läser jag fel? Inte skryter om hur stor dem är = avtändande
    Mest bara om kanske cancer igen.. nertystad.bloggplatsen.se/
  • Mad  as  snow
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:30:58 följande:
    Är det en sådan är trattgrammofon din sambo har?

(OBS bild på en snabel)

www.google.se/imgres?q=fimosis&start=446&um=1...:&imgrefurl=es.wikipedia.org/wiki/Fimosis&d ocid=RSBxuBmA6vbG7M&imgurl=http://upload.wikimedia .org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Acroposthion_of_ the_foreskin.jpg/220px-Acroposthion_of_the_foreski n.jpg&w=220&h=293&ei=YG5OT_DpF4bV4QT7l6iCAw&zoom=1 &chk=sbg&iact=hc&vpx=540&vpy=265&dur=5986&hovh=234 &hovw=176&tx=134&ty=145&sig=112711259020260975719& page=19&tbnh=131&tbnw=98&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s :446 
    Aaaaah!!!
  • MammaHela
    YummyMami skrev 2012-03-01 16:11:40 följande:
    Hade du nu en tankefel eller läser jag fel? Inte skryter om hur stor dem är = avtändande
    Ja grovt syftningefel från mig sida *asg*

Alltså en karl som varken skryter eller gnäller = bra karl

en som skryter eller gnäller = grymt avtändande 
  • Wittra
    Farbror6 skrev 2012-03-01 13:35:40 följande:
    Ungefär lika jäkla avtändande som tjejer med lite hängande yttre blygdläppar som man måste bläddra i för att få in kuken. Dom vill inte heller operera sej för detta så ofta.

Men det är väl JÄVLA skillnad på att ha LÅNG blygdläpp och en kuk som ALDRIG tvättats!?? Hur i hela helvetet kan man jämföra ett utseende med hygienskötsel?
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...