• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Anonym
    Wittra skrev 2012-03-01 17:48:52 följande:
    Men det är väl JÄVLA skillnad på att ha LÅNG blygdläpp och en kuk som ALDRIG tvättats!?? Hur i hela helvetet kan man jämföra ett utseende med hygienskötsel?
    men det är ju endast utseendet som TS klagar på i första inlägget...
  • Anonym
    Wittra skrev 2012-03-01 17:48:52 följande:
    Men det är väl JÄVLA skillnad på att ha LÅNG blygdläpp och en kuk som ALDRIG tvättats!?? Hur i hela helvetet kan man jämföra ett utseende med hygienskötsel?
    Akta, nu kommer du få skit för att han inte svarade på ett inlägg som nämnde hygien! *varning* *varning* Drömmer
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-01 17:50:00 följande:
    Som sagt Drömmer

TS har skrivit flera inlägg i tråden...
  • Wittra

Om man läser tråden så framkommer det att han missköter hygienen och det bidrar mkt till avtändningen. Varför har folk så EXTREMT svårt att läsa på FL? Man rycker några meningar här och var och sätter det i HELT annat sammanhang. Fattar det bara inte.
  • Anonym (K)

Är nästan 100% säker att det är Fimosis efter att läst om det. Min man sa nu att skolläkaren anmärkt på det men sa att det ev kunde växa bort. Vår son har också lång förhud men är bara 8 år.

Risken finns kanske att han har samma?

• Anonym (K)

Nej, inte enbart. Läs grundinlägget igen
  • MammaHela
    Anonym (K) skrev 2012-03-01 18:06:39 följande:
    Är nästan 100% säker att det är Fimosis efter att läst om det. Min man sa nu att skolläkaren anmärkt på det men sa att det ev kunde växa bort. Vår son har också lång förhud men är bara 8 år.
    Risken finns kanske att han har samma?
    Min son har som sagt nyligen opererat detta. Han blir 8 år snart. Redan på honom så märktes det mycket väl att han inte kunde tvätta innanför förhuden. Jag kände stanken av otvättad snopp av honom, därför tryckte jag på att han skulle bli opererad...

Jag kan förstå att folk skriver om bara utseendet, eftersom alla inte läser hela tråden innan de svarar. Därav det viktiga att få med all information i trådstarten. 
  • SupersurasunkSara
    Sven Justus skrev 2012-03-01 14:05:53 följande:
    Desto mer jag tänker på denna brist i intimhygien desto mer förundrad blir jag. SJälv är jag brutalt petig med skurandet innanför kallingarna. Man vet inte när man blir erbjuden en avsugning nästa gång. 
  • Anonym (Usch)

Om man läser det här och sen inte omskärelse sin son vet jag inte vad för hjälp någon kan ge en men något borde det ju vara. Hoppas verkligen det löste sig för ts och han fixade det, om inte behöver hon ju en skilsmässa så snabbt som möjligt.

• Hjelm

Tänk att det gick så långt att du gifte dig med en man vars kön du äcklas av?

Det kan jag nog faktiskt inte förstå.

• Anonym (Ttt)
    Hjelm skrev 2024-09-07 19:16:08 följande:

Tänk att det gick så långt att du gifte dig med en man vars kön du äcklas av?

Det kan jag nog faktiskt inte förstå.

De kanske träffades och gifte sig på fyllan i Las Vegas

• Anonym (Pinkenstråhle)
    Anonym (Ttt) skrev 2024-09-07 19:41:18 följande:

De kanske träffades och gifte sig på fyllan i Las Vegas

Isåfall hade den ju hängt ute så det håller jag för osannolikt.
  • Anonym (Bondmoran)

Känner delvis igen mig. Den är som en stor morot och nästan lika skitig.

• Anonym (kvack)

Tänka sej en tolv år gammal tråd väcks upp. Nån som skrev då och som häckar här fortfarande? 

• Anonym (Bondmoran)
    Anonym (kvack) skrev 2024-09-07 21:09:21 följande:

Tänka sej en tolv år gammal tråd väcks upp. Nån som skrev då och som häckar här fortfarande? 

Tror jag inte, men vi är fler som hamnat med män med fula snoppar.
  • Anonym (kvack)
    Anonym (Bondmoran) skrev 2024-09-07 23:40:10 följande:
    Tror jag inte, men vi är fler som hamnat med män med fula snoppar.
    Jaha. Är det sant? Själv har jag mest sett snygga snoppar. 
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...