• Anonym

Avtänd av min mans fula kön...

Man behöver kunna dra bak förhuden. Bland annat för att rengöra. Ta kontakt med läkare tycker jag.

• Anonym

Lär lukta bra illa om hans kuk om han inte kan dra tillbaka förhuden!

• Anonym

hehe var inte den ful innan ni gift er??

• Anonym

Ts varför kontaktar du inte någon lämplig läkare och ber de svara dig skriftligt ex via mail som du sedan kan ge till din man, eller tvinga honom att i alla fall kontakta dem, behöver ju inte bestämma sig att ens visa upp snoppen utan bara prata till en början. Förhoppningsvis kan någon få honom på bättre tankar. Kanske har felaktiga tankar tror att han ska få stånd om nån undersöker honom, eller ändå inte kunna hjälpa. Han behöver nog avdramatisera endel tankar. En del män vågar ju inte sterilisera sig pga nojjor, kan vara liknande nojjor din man har.?

• Anonym
    Anonym (Axel) skrev 2012-02-25 13:34:21 följande:
    Jag hade en liknande kuk; lång förhud som var svår (dock möjlig) att dra tillbaka hela vägen. Det gjorde ofta ont efter sex och jag gillade aldrig utseendet på den heller.

Har nu låtit omskära mig och är mycket nöjd; aldrig ont längre och mer hygieniskt. Däremot har jag inte blivit mer uthållig som det sägs att man blir som omskuren, snarare tvärtom.

Gör det ont så är det något som är fel; försök övertyga honom att gå och undersöka sig. Du får väl locka / muta med något han gillar; avsugningar, egen tid med kompisarna eller annat som funkar.
    Det med uthålligheten gäller väl mer när man blivit omskuren som barn och haft ollonet exponerat hela livet, så att det blivit mindre känsligt.
  • Anonym
    Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
    Åhhhh, nu blev jag illamående...uhhhh!!!

Det låter som om han har problem, säg åt honom att gå till en läkare, tjata tills han gör som du säger 
  • Anonym
    MoAl skrev 2012-02-28 21:18:55 följande:
    Jag med! Jag är dok just nu, liksom Mad as Snow helt fascinerad av att den a l d r i g har blivit tvättad. Och att TS har haft den i sig. Och den är efter det inte t v ä t t a d...
    Menar inte att TS är ofräsch, men att inte tvätta sig efter att ha legat... O H  M Y   G O D ! ! !

Och inte annars heller. Inte tvätta.. I n t e tvättat den alls. Ever.. My god!

• Anonym
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:30:58 följande:
    Är det en sådan är trattgrammofon din sambo har?

(OBS bild på en snabel)

www.google.se/imgres?q=fimosis&start=446&um=1...:&imgrefurl=es.wikipedia.org/wiki/Fimosis&d ocid=RSBxuBmA6vbG7M&imgurl=http://upload.wikimedia .org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Acroposthion_of_ the_foreskin.jpg/220px-Acroposthion_of_the_foreski n.jpg&w=220&h=293&ei=YG5OT_DpF4bV4QT7l6iCAw&zoom=1 &chk=sbg&iact=hc&vpx=540&vpy=265&dur=5986&hovh=234 &hovw=176&tx=134&ty=145&sig=112711259020260975719& page=19&tbnh=131&tbnw=98&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s :446 
    Du skulle inte kunna länka till bilden i stället för till sökningen?
  • Anonym
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:34:03 följande:
    Hade du inte varit så snabb på att gnälla hade du sett att jag fixade det när jag såg att det blev fel.
    Gnälla?

Om du klickar på "Helbild" när du googlat fram en bild så får du en mycket kortare, och mycket smidigare, länk till just själva bilden.
  • Anonym
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:47:59 följande:
    Vill du berätta något mer jag redan vet?
    Värst var du verkar irriterad.

Om du nu visste att det fanns ett smidigare sätt att posta bildlänkar, varför använde du dig inte av din kunskap?  
  • Anonym
    Studentpappa skrev 2012-02-29 20:42:03 följande:
    Ibland går det lite fort, nöjd?
    Om du tittar så ser du att jag korrigerade mig snabbare än vad du han påpeka att länken var felaktig. Jag valde bildens webbplats istället för visa hela bilden.
    Ge dig nu datahackern jag vet hur man länkar en bild. 
    Take a chill pill.
  • Anonym

Jag har svårt att förstå hur det kan vara möjligt att ha så mycket hud att det inte går att dra tillbaka den? Eller är det så att han har för trång hud, samt för mkt hud. Så att den överhängande huden inte går att dra bakåt för den är för trång. Får han inte väldigt ont vid stånd då?

Jag skulle faktiskt sätta mig ner och säga till honom att det är faktiskt inte så att du tycker att penisen är hiskeligt ful, utan du tycker att han bör kolla upp den av hälsoskäl - dels för att han har ont och dels för att det är sjukligt ohygieniskt.

Kankse vill han inte kolla upp den för att han skäms över den? Min sambo har väldigt snea tänder, han har inte varit till tandläkaren sen han var liten, han vägrade gå dit sen han kom upp i tonåren för att han tycker de var så fula.

• Anonym
    Farbror6 skrev 2012-03-01 13:35:40 följande:
    Ungefär lika jäkla avtändande som tjejer med lite hängande yttre blygdläppar som man måste bläddra i för att få in kuken. Dom vill inte heller operera sej för detta så ofta.
    Dock inget hygieniskt problem som för TS, bara att du inte tycker det är estetiskt tilltalande.
  • Anonym
    MammaHela skrev 2012-03-01 15:24:50 följande:
    Fast om man läser i TS så verkar inte hygienproblemet vara det största problemet, utan hon har hängt upp sig på det estetiska...
    Står inget om hygien i detta inlägg
    whatevs
  • Anonym
    Wittra skrev 2012-03-01 17:48:52 följande:
    Men det är väl JÄVLA skillnad på att ha LÅNG blygdläpp och en kuk som ALDRIG tvättats!?? Hur i hela helvetet kan man jämföra ett utseende med hygienskötsel?
    men det är ju endast utseendet som TS klagar på i första inlägget...
  • Anonym
    Wittra skrev 2012-03-01 17:48:52 följande:
    Men det är väl JÄVLA skillnad på att ha LÅNG blygdläpp och en kuk som ALDRIG tvättats!?? Hur i hela helvetet kan man jämföra ett utseende med hygienskötsel?
    Akta, nu kommer du få skit för att han inte svarade på ett inlägg som nämnde hygien! *varning* *varning* Drömmer
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-01 17:50:00 följande:
    men det är ju endast utseendet som TS klagar på i första inlägget...
    Som sagt Drömmer

TS har skrivit flera inlägg i tråden...
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...