Inlägg från: SupersurasunkSara |Visa alla inlägg
  • SupersurasunkSara

Avtänd av min mans fula kön...

HäxanSurtant skrev 2012-02-28 19:43:59 följande:
    Det såg du väl att personen kunde Det är tydligen helt logiskt också att en fladdrig med ren fitta är lika illa som en kuk som varit otvättad hela livet, ingen som helst skillnad på dessa två saker....

Jag lär mig så mkt nytt här inne varje dag att jag häpnar Solig
    Jag med! Jag är dok just nu, liksom Mad as Snow helt fascinerad av att den a l d r i g har blivit tvättad. Och att TS har haft den i sig. Och den är efter det inte t v ä t t a d...
    Menar inte att TS är ofräsch, men att inte tvätta sig efter att ha legat... O H  M Y   G O D ! ! !

Och inte annars heller. Inte tvätta.. I n t e tvättat den alls. Ever.. My god!
  • SupersurasunkSara

Alltså... Hans snopp är aldrig tvättad? Jag menar.. Min sambo tävlingsskjuter och efter en dag i skogen med allt vad det innebär med 'naturtoaletter' så luktar han inte mumma precis.. Men att A L D R I G ha tvättat snoppen ordentligt..

Jag skulle INTE vilja vara den som opererar den!

• SupersurasunkSara
    Anonym (K) skrev 2012-02-29 13:27:37 följande:
    Förde det på tal igen. Han svarar med att det bara är att ge fan i att ha sex om jag nu har så stort problem med hans kuk. Tog upp detta med renlighet och han tycker att det räcker att tvåla in i duschen ett par gånger i veckan och byta kallingar varje dag. Blir så less!!!!
    Han är inte så intresserad av sex alltså?
  • SupersurasunkSara
    Anonym (K) skrev 2012-02-29 15:12:41 följande:
    Inte mycket, aldrig varit speciellt på heller
    Kanske bidrar till hans motstånd att besöka läkare....
    Det kvittar liksom för honom känns det som
    Kan du tänka dig att leva med honom utan sex? För som någon skrev, du kan faktiskt få cancer av hans skitiga snorre.
  • SupersurasunkSara
    Sven Justus skrev 2012-03-01 14:05:53 följande:
    Desto mer jag tänker på denna brist i intimhygien desto mer förundrad blir jag. SJälv är jag brutalt petig med skurandet innanför kallingarna. Man vet inte när man blir erbjuden en avsugning nästa gång. 
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...