• MammaHela

Avtänd av min mans fula kön...

Att klaga på hur partnens könsorgan ser ut tycker jag är jävla illa. Vi ser ut som vi är skapade och så är det.

MEN att inte kunna tvätta den *spyyyyr* Alltså fyy fan vad vidrigt, sen undrar jag vad alla ni vuxna karlar med tränga förhudar har för föräldrar, varför åtgärdades inte detta när ni var små?

Sonen min blev opererad för just detta för några veckor sen, in sövas, opereras, uppvak i någon timme och sen hem. Han har inte ens känt av stygnen eller nått efter det. 

• MammaHela
    Anonym skrev 2012-03-01 15:21:10 följande:
    Dock inget hygieniskt problem som för TS, bara att du inte tycker det är estetiskt tilltalande.
    Fast om man läser i TS så verkar inte hygienproblemet vara det största problemet, utan hon har hängt upp sig på det estetiska...
    Anonym (K) skrev 2012-02-25 08:11:33 följande:
    Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men... Hans kön..... Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd Ser så äckligt ut Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är. Visst visst.... :(
    Står inget om hygien i detta inlägg
  • MammaHela
    Sven Justus skrev 2012-03-01 15:24:57 följande:
    Du, hur ska jag tolka den där "tummen upp"? Har du sett min drake?Förvånad 
    Nej det tror jag inte. Eftersom du är anonym så kan jag inte säga till 100%

Men jag "tummade upp" för att man ska vara stolt över hur man ser ut. En karl som inte skryter om hur stor han har, eller som gnäller om hur liten den är, är otroligt avtändande. 
  • MammaHela
    YummyMami skrev 2012-03-01 16:11:40 följande:
    Hade du nu en tankefel eller läser jag fel? Inte skryter om hur stor dem är = avtändande
    Ja grovt syftningefel från mig sida *asg*

Alltså en karl som varken skryter eller gnäller = bra karl

en som skryter eller gnäller = grymt avtändande 
  • MammaHela
    Anonym (K) skrev 2012-03-01 18:06:39 följande:
    Är nästan 100% säker att det är Fimosis efter att läst om det. Min man sa nu att skolläkaren anmärkt på det men sa att det ev kunde växa bort. Vår son har också lång förhud men är bara 8 år.
    Risken finns kanske att han har samma?
    Min son har som sagt nyligen opererat detta. Han blir 8 år snart. Redan på honom så märktes det mycket väl att han inte kunde tvätta innanför förhuden. Jag kände stanken av otvättad snopp av honom, därför tryckte jag på att han skulle bli opererad...

Jag kan förstå att folk skriver om bara utseendet, eftersom alla inte läser hela tråden innan de svarar. Därav det viktiga att få med all information i trådstarten. 
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...