Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Avtänd av min mans fula kön...

Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
    hahahhahahhaha
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • HäckHäxan
    Anonym (K) skrev 2012-02-27 14:04:03 följande:
    Det luktar inte supergott direkt och nej, han har aldrig kunna tvätta innanför:/

Att han vägrar göra ngt åt detta stör mig enormt, jag har t om föreslagit att JAG kan ringa, men det är stopp direkt. "Ingen ska glo och ta på min kuk" ungefär...
    Att tycka att det är "hans kropp, han bestämmer" är ju icke tillämpbart i detta fall

Äcklligt, ohygiensikt, fult, osexigt, avtändande....you name it  

Ja, vi har barn. Men jag vill inte ligga med honom annars knappt. Bara känslan av att ha en äcklig pitt i sig gör att man torkar ut snabbt

Inser att inläggen stundom låter barnsliga och så, men jag är bara så frustrerad och BEHÖVER få skriva av mig. Inget jag snackar med mina vänner om, för min mans skull.     
    Förklara det där eller visa honom detta inlägget.

Jag hade inte heller velat ha en kuk i mig som inte går att tvätta ordentligt, sen skiter jag i hur dom ser ut för övrigt, men tvätta sig är viktigt, och han är inte den första mannen på planeten med problemet, de är hyfsat vanligt med för trång förhud.
  • HäckHäxan
    Studentpappa skrev 2012-02-27 20:05:18 följande:
    Sluta tvätta dig mellan benen och kräv att han slickar dig efter någon vecka. Ha gärna en mens också. Vägrar han så ifrågasätt skillnaden vad han utsätter dig för. 
    Bra tips! Frågan är väl bara om TS själv står ut en vecka otvättad.
  • HäckHäxan
    Studentpappa skrev 2012-02-27 20:12:49 följande:
    Va fan hoppas allmän värnplikt införs för kvinnor! En vecka i tält gör gott :D
    hahahhaha jag har bott i tält längre än en vecka. Men jag brukar slå upp det i närhet till en sjö eller nån bäckfåra, vatten är ju hyvens bra att ha till kaffe, mat och hygien då Annars är jag inte så känslig alls.
  • HäckHäxan
    Mad as snow skrev 2012-02-28 19:22:12 följande:
    Men för fan. Du kan ju inte jämföra ett normalt fittslickande och att suga på en kuk med en extremt lång och sladdrig förhud som inte går att dra tillbaka - och som dessutom A L D R I G har blivit tvättad.
    Det såg du väl att personen kunde Det är tydligen helt logiskt också att en fladdrig med ren fitta är lika illa som en kuk som varit otvättad hela livet, ingen som helst skillnad på dessa två saker....

Jag lär mig så mkt nytt här inne varje dag att jag häpnar Solig
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...