Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • Anonym (K)

Den går inte att dra tillbaka

Har aldrig sett ollonet. Inte så viktigt med det, just att det inte går. Varken vid slakt tillstånd eller vid stånd

• Anonym (K)

Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.

Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?

• Anonym (K)

Det luktar inte supergott direkt och nej, han har aldrig kunna tvätta innanför:/

Att han vägrar göra ngt åt detta stör mig enormt, jag har t om föreslagit att JAG kan ringa, men det är stopp direkt. "Ingen ska glo och ta på min kuk" ungefär...
    Att tycka att det är "hans kropp, han bestämmer" är ju icke tillämpbart i detta fall

Äcklligt, ohygiensikt, fult, osexigt, avtändande....you name it  

Ja, vi har barn. Men jag vill inte ligga med honom annars knappt. Bara känslan av att ha en äcklig pitt i sig gör att man torkar ut snabbt

Inser att inläggen stundom låter barnsliga och så, men jag är bara så frustrerad och BEHÖVER få skriva av mig. Inget jag snackar med mina vänner om, för min mans skull.     

• Anonym (K)
    Anonym (Skinno) skrev 2012-02-28 00:34:32 följande:
    Du har aldrig haft en fitta i truten, det hör jag det

Vad har det med detta att göra ??

Två helt skilda saker....
  • Anonym (K)

Förde det på tal igen. Han svarar med att det bara är att ge fan i att ha sex om jag nu har så stort problem med hans kuk. Tog upp detta med renlighet och han tycker att det räcker att tvåla in i duschen ett par gånger i veckan och byta kallingar varje dag. Blir så less!!!!

• Anonym (K)
    MoAl skrev 2012-02-29 13:33:58 följande:
    Han är inte så intresserad av sex alltså?

Inte mycket, aldrig varit speciellt på heller

Kanske bidrar till hans motstånd att besöka läkare....

Det kvittar liksom för honom känns det som
  • Anonym (K)
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:31:52 följande:
    fail vi gör ett nytt försök.

es.wikipedia.org/wiki/Fimosis 

Ja!! Fast inte lika fet;)

Den är både långsladdrig och trång som fasen. Den går inte att dra tillbaka helt
  • Anonym (K)

Är nästan 100% säker att det är Fimosis efter att läst om det. Min man sa nu att skolläkaren anmärkt på det men sa att det ev kunde växa bort. Vår son har också lång förhud men är bara 8 år.

Risken finns kanske att han har samma?

• Anonym (K)
    Anonym skrev 2012-03-01 17:50:00 följande:
    men det är ju endast utseendet som TS klagar på i första inlägget...

Nej, inte enbart. Läs grundinlägget igen
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...