Inlägg från: Anonym (Axel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Axel)

Avtänd av min mans fula kön...

Jag hade en liknande kuk; lång förhud som var svår (dock möjlig) att dra tillbaka hela vägen. Det gjorde ofta ont efter sex och jag gillade aldrig utseendet på den heller.

Har nu låtit omskära mig och är mycket nöjd; aldrig ont längre och mer hygieniskt. Däremot har jag inte blivit mer uthållig som det sägs att man blir som omskuren, snarare tvärtom.

Gör det ont så är det något som är fel; försök övertyga honom att gå och undersöka sig. Du får väl locka / muta med något han gillar; avsugningar, egen tid med kompisarna eller annat som funkar.

• Anonym (Axel)
    Anonym skrev 2012-02-28 19:54:37 följande:
    Det med uthålligheten gäller väl mer när man blivit omskuren som barn och haft ollonet exponerat hela livet, så att det blivit mindre känsligt.
    Det tror jag faktiskt inte; mitt ollon blev mindre känsligt under en övergångsperiod på ca. ett år. Det är väldigt okänsligt jämfört med innan omskärelsen. Men det är ändå en helt annan sak att ha samlag med förhud än utan; stimulansen blir större (enkelt uttryckt).

Kanske har du rätt; jag har läst mycket om omskärelse men aldrig hört din teori förut.
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...