Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

Avtänd av min mans fula kön...

Anonym (K) skrev 2012-02-29 13:27:37 följande:
    Förde det på tal igen. Han svarar med att det bara är att ge fan i att ha sex om jag nu har så stort problem med hans kuk. Tog upp detta med renlighet och han tycker att det räcker att tvåla in i duschen ett par gånger i veckan och byta kallingar varje dag. Blir så less!!!!
    Som någon redan skrivit; för många män liknas snoppläkare vid djävulen. Det är helt enkelt för privat och för obehagligt att visa upp kuken för någon annan än sin fru och grabbarna i bastun. Jag vet inte varför det är så. Kanske skulle måna må bra av att redan i unga år "tvingas" gå på kukkontroll. 

Men du får säga åt din man att ta sig i kragen och skärpa till sig. En normal man som lever på 2000-talet inser att intimhygien är viktigt och nödvändigt, särskilt då man lever i förhållande. Allt annat är en jävla grottmentalitet.  
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Fool skrev 2012-02-29 15:11:41 följande:
    Haha.. ja kukkontrollen på höstadiet med skoldoktor Ulla var ingen hit.... tycker synd om den stackars killen i min klass som fick råbånge när Ulla var där o klämde... han har väl fått men för livet.... vem vet , kanske är det TS man ?
    Jag hade en kvinnliga läkare som undersökte min pung för ett par år sen för att kolla så den mådde bra. Det var liksom inga problem. Men om någon läkare skulle vilja göra en rektal undersökning på mig så skulle jag nog tycka det var aningens jobbigt. Glad
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:21:44 följande:
    Du frågade inte hur han tänkt sig att ollonet skulle bli rent genom skinnet? Fråga om han tycker att det går lika bra att tvätta sig om kinderna istället för att borsta tänderna också?
    Underbart inlägg att börja dagen med!Skrattande
  • Sven Justus
    Studentpappa skrev 2012-02-29 19:31:52 följande:
    fail vi gör ett nytt försök.

es.wikipedia.org/wiki/Fimosis 
    I jämförelse med den bilden har jag en jävligt tiltalande kuk om jag får säga det själv. 
  • Sven Justus

Desto mer jag tänker på denna brist i intimhygien desto mer förundrad blir jag. SJälv är jag brutalt petig med skurandet innanför kallingarna. Man vet inte när man blir erbjuden en avsugning nästa gång. 

• Sven Justus
    MammaHela skrev 2012-03-01 13:40:38 följande:
    Du, hur ska jag tolka den där "tummen upp"? Har du sett min drake?Förvånad 
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...