Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Avtänd av min mans fula kön...

Men för helvete är mannen vuxen och fortfarande inte har fixat en defekt förhud? Jag hade samma problem som liten och kontaktade skolsköterskan så fort jag var gammal nog att förstå att något var fel. 
    Dra ballen i gruset vad äckligt den kuken måste lukta?

Jag skulle sätta en femma på att ollonet är missbildat av all flensost som måste trängas under den förhuden. Är det 20-30 år av lagrad ollonost som gömmer sig därunder eller hur gammal är han? Boka en tid hos läkaren och skilj dig om han inte går dit..

• Studentpappa
    Mad as snow skrev 2012-02-26 19:51:22 följande:
    Men för DJÄVULEN. *dör*
    Ja men vad tror du då? Lukta på en snorre som inte tvättats på en vecka, sen föreställer du dig ett helt liv. 
  • Studentpappa
    Mad as snow skrev 2012-02-26 19:56:56 följande:

Jag inser ju vidden av det du skriver, det är fruktansvärt. 
    Ville bara späda på dina sinnesbilder litegranna :D
  • Studentpappa
    Anonym (K) skrev 2012-02-27 14:04:03 följande:
    Det luktar inte supergott direkt och nej, han har aldrig kunna tvätta innanför:/

Att han vägrar göra ngt åt detta stör mig enormt, jag har t om föreslagit att JAG kan ringa, men det är stopp direkt. "Ingen ska glo och ta på min kuk" ungefär...
    Att tycka att det är "hans kropp, han bestämmer" är ju icke tillämpbart i detta fall

Äcklligt, ohygiensikt, fult, osexigt, avtändande....you name it  

Ja, vi har barn. Men jag vill inte ligga med honom annars knappt. Bara känslan av att ha en äcklig pitt i sig gör att man torkar ut snabbt

Inser att inläggen stundom låter barnsliga och så, men jag är bara så frustrerad och BEHÖVER få skriva av mig. Inget jag snackar med mina vänner om, för min mans skull.     
    Sluta tvätta dig mellan benen och kräv att han slickar dig efter någon vecka. Ha gärna en mens också. Vägrar han så ifrågasätt skillnaden vad han utsätter dig för. 

• Studentpappa
    HäxanSurtant skrev 2012-02-27 20:07:48 följande:
    Bra tips! Frågan är väl bara om TS själv står ut en vecka otvättad.
    Va fan hoppas allmän värnplikt införs för kvinnor! En vecka i tält gör gott :D
  • Studentpappa
    Anonym (K) skrev 2012-02-29 13:27:37 följande:
    Förde det på tal igen. Han svarar med att det bara är att ge fan i att ha sex om jag nu har så stort problem med hans kuk. Tog upp detta med renlighet och han tycker att det räcker att tvåla in i duschen ett par gånger i veckan och byta kallingar varje dag. Blir så less!!!!
    Du frågade inte hur han tänkt sig att ollonet skulle bli rent genom skinnet? Fråga om han tycker att det går lika bra att tvätta sig om kinderna istället för att borsta tänderna också?
  • Studentpappa

Är det en sådan är trattgrammofon din sambo har?

(OBS bild på en snabel)

www.google.se/imgres&start=446&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1254&bih=595&tbm=isch&tbnid=xLTYZuB0zOsxTM:&imgrefurl=es.wikipedia.org/wiki/Fimosis&docid=RSBxuBmA6vbG7M&imgurl=upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Acroposthion_of_the_foreskin.jpg/220px-Acroposthion_of_the_foreskin.jpg&w=220&h=293&ei=YG5OT_DpF4bV4QT7l6iCAw&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=540&vpy=265&dur=5986&hovh=234&hovw=176&tx=134&ty=145&sig=112711259020260975719&page=19&tbnh=131&tbnw=98&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:446 

• Studentpappa
    Anonym skrev 2012-02-29 19:32:07 följande:
    Du skulle inte kunna länka till bilden i stället för till sökningen?
    Hade du inte varit så snabb på att gnälla hade du sett att jag fixade det när jag såg att det blev fel.
  • Studentpappa
    Anonym skrev 2012-02-29 19:44:01 följande:
    Gnälla?

Om du klickar på "Helbild" när du googlat fram en bild så får du en mycket kortare, och mycket smidigare, länk till just själva bilden.
    Vill du berätta något mer jag redan vet?
  • Studentpappa
    Anonym skrev 2012-02-29 20:34:20 följande:
    Värst var du verkar irriterad.

Om du nu visste att det fanns ett smidigare sätt att posta bildlänkar, varför använde du dig inte av din kunskap?  
    Ibland går det lite fort, nöjd?
    Om du tittar så ser du att jag korrigerade mig snabbare än vad du han påpeka att länken var felaktig. Jag valde bildens webbplats istället för visa hela bilden.
    Ge dig nu datahackern jag vet hur man länkar en bild. 
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...