Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Anders 150 skrev 2013-04-19 18:26:21 följande:
    jag missa skriva att det ej är alla tjejer 

sorry 
    Det e ok, respekt e superviktigt!
  • nelly82
    040kille skrev 2013-04-19 18:28:37 följande:
    Huvudet på spiken. Könsfördelningen är att för varje tjej sitter där tre killar. Ändå klarar ytterst få tjejer av att ta sig från dejtingsidorna... Hade det varit omvända roller hade jag behövt max två månader för att hitta kvalité livskamrat och sett till att vårda det. Tjej som saknar förmågan att bry sig är ju fullständigt ointressant för mig.

Det tror jag faktiskt inte ett dugg på...men det är bara vad jag tycker....
  • nelly82
    040kille skrev 2013-04-19 19:21:26 följande:

Vilket av vad jag skrev tror du inte på?

Jag har vänt på sökkriterierna på såna ställen. Tre killar per tjej? Kollar man in sitter alltid samma tjejer där, det går nog att sluta sig till att samma killar sitter där med.  De tjejer som är "bra" är aldrig med värst länge, de hittar någon rätt omgående.

Att det är ytterst få tjejer som hittar någon...men det är bara en känsla, dessutom e jag ju tjej =)
  • nelly82

Killar, killar, ni är helt underbara, vet ni det?! =)

Nu ska jag snart ta en dusch å krypa ner i sängen, lördagar måsta man utnyttja till max =)

Puss på er! =)

• nelly82

Ok, erkänner, ångrade mig, nu e jag tillbake igen =) har massa vin kvar så en stund till kan jag väl vara uppe =)

• nelly82
    Angelven skrev 2013-04-19 20:21:52 följande:
    Äh - upp med hakan, skaffa dig ett leende! Idag har jag mått bra och haft ett varmt leende hela dagen. Ett varm leende och ett glatt hej till busschaffisen, till tjejen som satt mitt emot mig (när jag klev av, bara för att hon var söt) och ett skratt för att våren är härlig!

Arbetslös ? Det spelar väl inte så stor roll, det är det många som är - gör något åt det - gå en kurs, vad som helst, gör något du inte vågar göra, möt din comfortzone och spräck den!

Bästa jag någonsin gjort när jag valde att våga chansa, våga göra saker jag inte vågar. Våga säga till Nelly att jag uppskattar tjejer som dricker zinfandel och kk att hon är väldigt söt och såärdet att hon är jättecharmig och så vidare - bjud på dig själv, visa andra att du uppskattar dom, njut av människor och av deras glädje. Var lycklig över den där fåniga tonåringen som kysser sin första flickvän lite blygt i solskenet, gläds med dom!

Det är ett val - välj ljuset! Och välkommen, min vän  
    Visst är det kul när man kommer på sig själv ute på stan med att bare gå å le fånigt =)
  • nelly82
    Anders 150 skrev 2013-04-19 21:47:30 följande:
    jo men då tänkte jag att ser ja ut som en idiot idag 
    så med mitt humör gör jag gärna det lite oftare

inte ofta man ser mig sjunga för mig själv  men ja ja var glad om ja nu måste erkänna det

Bra! Blir glad när jag ser andra som e glada och inte bryr sig om små petitesser som inte känns rätt!

Prata snällt med folk i kassan i matbutiken, köp en bukett blommor, en ny skiva, styla om huset (läs städa) och du har en bra mall för en vanlig lördag!
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-19 21:51:26 följande:
    Jobbar mycket med det  - trevligt vackert leende, glädjas över saker, le mot människor - verkar fungera fantastiskt bra för mitt humör...

... och jag har nog ett glas zinfandel kvar att dricka upp ... 

Me too, skål på dig! =) Skål
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!