Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Beya skrev 2013-04-15 18:23:04 följande:

Den gick jättebra!! och efter den är vi båda helt till oss känns skitbra verkligen. Tror knappt det är sant

Så kuuuul!!! =) Grattis! Skål
  • nelly82

Ska träffa min 47-åring imorrn, längtar!!! Har fått massa söta sms från honom så tror det är ömsesidigt =) En dag i taget =)

• nelly82

Hemliga tråden verkar ju spännande! Skål  Hur tar man sig dit??

Haha, även om det här känns jätteanonymt, är det säkert bara en tidsfråga innan nån har listat ut vem jag jag är och hur allt hänger ihop =)  

• nelly82
    ander25k skrev 2013-04-16 09:40:35 följande:
    Går till grupper , och skickar en förfrågan , sen är det upp till gruppvärdarna att godkänna dig .

Fattar/hittar inte...under vilken kategori hittar jag den??? *blond* =)
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-16 11:04:06 följande:
    God morgon, är det några kvar här som fortfarande nätdejtar?

Absolut! Ska på dejt nr 2,5 ikväll =)

Du då? Nere på backen nu?  
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-16 11:12:10 följande:
    Dejt 1,2,3,4 osv fattar t.o.m jag men hur gör du för att få till den där på 0.5? 2.5 närmare exakt.

Jorå, trattade ner i Östersund i svarta natten igårkväll. Är på hotellet till kl 1520. Sedan blir det till Bryssel och hem fast via Arlanda förstås.Solig

Vilken skillnad mot att sitta och knappa på en dator dagarna i ända...men jag ska inte klaga =) har underbara kollegor och faktiskt ett par riktiga utmaningar (ansvarsutredningar etc, me like!) som ligger och väntar på bordet.

Men tycker ändå ditt jobb verkar så häftigt!! Sen är piloter stiliga överlag så tycker väl att det verkar extra fancy bara för det =)

Hehe, den där halvan är en halvofficiell dejt som bara hände =) får förklara närmare om jag lyckas hitta till den där knepiga hemliga tråden =)
  • nelly82
    Beya skrev 2013-04-16 11:48:39 följande:

Spännande!! lycka till! vad ska ni hitta på?
    Det blir en hemmadejt, han har lovat å laga middag till mig =) Så får vi se vad kvällen bjuder på....vi har så mycket att prata om så det blir nog inga problem....han bor väldigt centralt så kanske går vi ut och tar en drink....eller inte...beror på hur många beliebers som härjar inne i centrum och inte lyckats ta sig till konserten...

Första gången jag dejtar någon som har barn faktiskt, och de är stora, 12 och 17 år, vore grymt pinsamt om vi sprang på dom!!  =)

När har du och sportkillen nästa dejt inplanderad då?   
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-16 11:52:47 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Nä, ingen dejt, landade sent, sovmorgon, hotellfrulle, promenad, softa på rummet med datorn och FL och så DIG såklartDrömmer
    Läckert! E det du som kör? Eller flyger kanse det heter =) 
    Skrattande

E du en sån som gillar hotellfrukostar eller har du tröttnat för länge sen??? Antar att det blir en del såna i ditt jobb =)  
  • nelly82
    Beya skrev 2013-04-16 12:02:24 följande:

Ah låter mysigt ) till helgen, antagligen fredag... och lördag....och söndag

Nice!!! Myspyshelg fåor er alltså Hjärta
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!