fatdaddy skrev 2013-04-19 15:09:45 följande:
Du kanske har rätt. Jag kanske bara ska låta saken bero ett tag. Och det känns nog som jag gjort det ett tag. Jag skriver sällan till nån nu, och i nuläget kanske jag inte ens är i skick att träffa nån. Går mest och tycker synd om mig själv. Jag tänker ofta att jag har försökt så mycket genom åren, utan framgång. Varför skulle nåt vara annorlunda nu? Självkänslan är inte i topp kan man säga. Hoppas lite på att rätt tjej skriver först, vore ju bekvämt ;) Såg förresten en enkät på en annan dejsajt häromdagen. "Varför dejtar du på nätet" 5% av tjejerna svarade att de är för blyga, nätet passar då. 26% av killarna svarade samma. Det säger en del. Tjejer verkar ju vara de som har mest framåtanda.
Min presentation är kort, men beskriver mig bra. Och när jag skrivit till en tjej så brukar jag fråga om nåt jag läst i hennes profil.
Usch, tråkigt å höra att du har det tufft!! =( Been there, done that, kan jag säga även om inte det hjälper ett piss...
Låter bra det där sista du skrev, är alltid bra med frågor. Får jag inget fråga i ett svarsmail eller liknande tolkar jag det alltid som om killen inte är intresserad. Och alltför långa profiltexter går bort...man vill ju ha nåt å prata om när man eventuellt ses också!