Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

ulfsas skrev 2013-04-18 12:33:06 följande:
    Jaså.Oskyldig *letar febrilt efter numret i telefonkatalogen*

Haha, du e söt! =)

Var är du nånstans idag då? Aldrig vägarna förbi Tigerstaden? Flört
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-18 12:42:30 följande:
    Njet, inte med stoppGråter Om det är Oslo du menar?

Helt riktigt =)

Flyger du aldrig hit??  Till och med Justin e ju här =) 
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-18 13:38:02 följande:
    Rätt ofta på Gardemoen då. Sällan stopp mer än en timma ca.

E oxå rätt ofta där. Flyger rätt mycket med det konkurreande bolaget dock, men börjar så smått tröttna på alla inställda plan och förseningar....

E du en sån som står å smajlar till passagerana när de går av??  
  • nelly82
    Papito skrev 2013-04-19 06:50:48 följande:

Sköter du dina kort rätt här i tråden kanske du får frikort till det "rätta" bolaget....och alldeles egna smajl när ni landar...

hehehe, i'm working on it =)

Hur går det för dig då papito? Jag som har följt den här tråden hur länge som helst (känns det som) utan att våga skriva nåt, känner att jag skriver alldeles för mycket nu... =(
  • nelly82
    Beya skrev 2013-04-19 08:59:41 följande:

Det går riktigt bra... han är hur gullig som helst. Känns lite som vi känt varandra längre, men egentligen är det bara andra gången vi träffas imorgon. Då ska vi ha picknick
     vi sms:ar typ 6-7 ggr per dag och ibland pratar vi i telefon. 

Åh vad härligt!! Så glad för din skull!! Skål  Mysigt med picknick! =)
  • nelly82
    Papito skrev 2013-04-19 11:49:16 följande:

Riktigt bra här också. Tre dejter och telefon går varm av sms hela dagarna. Pratar en del i telefon också....så ja, det går bra

Jejj, berätta mera =)
  • nelly82
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-19 12:52:37 följande:
    Men vad är det som händer med oss här?! Massa som dejtar friskt, vad roligt! Det har f.ö gått väldigt bra med min vän också, har beslutat att strunta i ålderskillnaden och ge det ett ärligt försök .

Så kul! Nu måste jag ha missat, nåt, åldersskillnad???!! Det är det för övrigt mellan mig å min dejt oxå, men strunt samma, har man det bra så har man =)
  • nelly82
    fatdaddy skrev 2013-04-19 14:33:22 följande:
    Som jag nämnde så skriver jag sällan till nån NUMERA. Är lite så att luften går ur en. Så många mejl, så få svar 

Ibland kan det vara bra att helt lägga ner, satsa lite tid på sig själv och sen när man känner sig peppad starta upp på nytt med en helt ny profil och nya bilder. Låt nån du känner bra läsa igenom texten. När jag som tjej (det sägs ju att tjejer får mer svar/mail) så lägger jag hellre tid på å svara nån som skrivit lite mer personligt och verkligen trycker på sina (ev annorlunda) hobbies och egenskaper än de som skriver "Hej, läget?".

Men vad vet jag, du kanske redan är en sån som lägger ned tid på mailen och har en profil du gillar. Oavsett tror jag "paus-satsa-på-sig-själv-och-starta-upp-igen-senare" är en bra taktik =)

Och le och skratta och njuta av allt och alla man har runt om sig irl!! 
  • nelly82
    fatdaddy skrev 2013-04-19 15:09:45 följande:
    Du kanske har rätt. Jag kanske bara ska låta saken bero ett tag. Och det känns nog som jag gjort det ett tag. Jag skriver sällan till nån nu, och i nuläget kanske jag inte ens är i skick att träffa nån. Går mest och tycker synd om mig själv. Jag tänker ofta att jag har försökt så mycket genom åren, utan framgång. Varför skulle nåt vara annorlunda nu? Självkänslan är inte i topp kan man säga. Hoppas lite på att rätt tjej skriver först, vore ju bekvämt ;) Såg förresten en enkät på en annan dejsajt häromdagen. "Varför dejtar du på nätet" 5% av tjejerna svarade att de är för blyga, nätet passar då. 26% av killarna svarade samma. Det säger en del. Tjejer verkar ju vara de som har mest framåtanda.
    Min presentation är kort, men beskriver mig bra. Och när jag skrivit till en tjej så brukar jag fråga om nåt jag läst i hennes profil. 

Usch, tråkigt å höra att du har det tufft!! =( Been there, done that, kan jag säga även om inte det hjälper ett piss...

Låter bra det där sista du skrev, är alltid bra med frågor. Får jag inget fråga i ett svarsmail eller liknande tolkar jag det alltid som om killen inte är intresserad. Och alltför långa profiltexter går bort...man vill ju ha nåt å prata om när man eventuellt ses också!
  • nelly82
    Anders 150 skrev 2013-04-19 18:11:40 följande:
    Med tanke på hur ni tjejer beter er varför ska ja hymla med orden om ni beter er som idioter?

Istället o haka upp er på att ja e boven se till o skärp er o bete er som folk istället

Jag blir så trött på att så fort man tar upp problemet så e det kvinnan som e offret trots att det från första början e hon som betett sig som en ärthjärna

Tobben

"Ni tjejer"? Betyder det alla tjejer alltså???

Idioit & ärthjärna =) hmmm, skall ta fredag nu, lyssna på cornelis och sväng ihop lite mat och sippa på ett glas zinfandel!

Njut kvällen folkens!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!