Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-04-21 21:06:36 följande:
    haha...sicken golddigger!

Skaffa dig en oljenorrman, hehe

Haha, problemet med dom är att dom e borta så mycket, tre veckor hemma och tre veckor borta eller nåt sånt, skulle längta ihjäl mig under "borta-veckorna"!
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 21:11:31 följande:
    Det är ju jag med Papito, du vet, hon skall vara ung, rik och snygg

Oh la la! =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 21:21:02 följande:
    Nåja.

Jag är väl inte precis ute och klättrar i toppen på radiomasterna - även om jag har allvarligt funderat på att prata med min chef om vi kunde ordna ett kundbesök (med klättring)

Kontorsråtta är nog rätt ord (fast jag får mest pladdra och rita i powerpoint, sexigt eller hur ? )  

Very sexy =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 21:30:06 följande:
    Du är knäpp

Charmig, men knäpp

.... hmm... och beskriver sig själv som kontorsråtta - vi har inte så många tjejer på jobbet - och visst, kontorsråttor kan man kanske kalla dom - fast det ger fel bild - söta, charmiga, smarta, framåt, och visst, klädda som ingenjörstjejer, dvs det är kanske inte just viktigast vilken modedesigner som just nu gör finast kläder, för dom

Vilken sort är du Nelly ? 

Jag e söt, charmig, smart, framåt och klär mig i det jag gillar =) Gillar typ mq, men kjolarna får inte vara vadlånga och jag måsta ha klackar som låter på jobbet =) Blir lite mer tyngd då, eftersom jag e så kort (168 cm) så måste ju det vägas upp av ordentliga klacklkud på väg till kopiatorn =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 21:42:22 följande:
    Hehehe ... gillas,

då hör man att jo, det kanske är dax att låtsas smyga iväg efter en kopp kaffe, så man kan ta en titt på dig  

Skrattande
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 21:44:22 följande:
    Ja men eller hur Papito, 

du döljer din egentliga blyghet bakom en kaxig fasad med attityd - egentligen är du alldeles charmigt blyg och skulle antagligen rodna ur skinnet om Beya gjorde mycket mera än log mot dig  

Hehehe, spot on, Angelven! =)
  • nelly82
    Papito skrev 2013-04-21 21:45:46 följande:
    Du verkar vara en framåt tjej, du får ha två likadana som jobbar olika perioder

Tja, det e en ny variant =)
  • nelly82
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-21 22:51:38 följande:

, vad sa han då??

Berättade om det han hade gjort i helgen, umgåtts med barnen och varit på ett ordentligt kalas i lördags =) Imorrn drar han till Berlin två dagar, men vi skall ses när han kommer tillbaka =)

Vet inte varför jag nojjade så när jag inte hörde från honom, vi e ju inte "exclusive", men vi gillar ju varann och har kul när vi ses =) 

Hur går det för dig och killen då, Tabula? 
  • nelly82
    fatdaddy skrev 2013-04-23 17:31:05 följande:
    Tack Glad Jag har kollat på kursutbudet när katalogerna kommer, men tyvärr inget som jag tycker verkar kul. Jag kommer nog aldrig bli en person som hörs och syns mycket, och det är ok för mig. Men man behöver ju inte vara en vålnad för det. Jag lider av social fobi nu tror jag, är rädd för folk. Det är jobbigt att gå till affären t o m. Var lite lättare när jag var igång och jobbade, nu när jag går hemma blir allt värre.
    Förresten så läste tjejen tjejen jag mejlade för ett tag sen nu, inget svar. Mejlade en annan också idag, inget svar.
    Det blir en lång, ensam sommar igen. Som vanligt... Det sista var jag som tycker synd om mig själv, fast lite med glimten i ögat. Nån kärring måste det finnas nånstans.
    Klart det finns! En prinsessa tom!! Satsa på en sommar där du skall prata med minst en person utanför huset varje dag, gärna främlingar och le till alla du möter. Gå med i nån frivillig organisation. Börja läs (tex Knausgård) på en picknick-filt i en park. Tänk på allt du kan vara tacksam över! =)

Lycka till!!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!