JM1980 skrev 2013-08-10 23:18:14 följande:
Jag måste ju oxå skriva här då jag är en singel tjej på 33 utan barn som inte vet längre vad jag vill med allt......man saknar ju någon men jag har blivit så sjukt skrämd för killar så jag tror jag kommer att förbli singel....men jag vill ju oxå kramas i höst mörkret men.... Blir skit deppig när jag tänker på att jag aldrig kommer att få känna närhet igen pga av rädsla. O en kk visst men kramarna då
Ja ni ja vet inte. Mitt sista rötägg träffade jag på HP blir de inga mer internet dejter. Det värsta är att jag kan ju inte dejta om jag inte vet vad jag vill. Men skulle Han med stort H dyka upp så självklart.....men hur troligt är de..... Ja ja jag hoppas ni alla som vill möter den stora kärleken
Känner lite igen mig i din sits! Men har gjort några större förändringar de sista två åren, bland annat bytt job och land, och på köpet lärt känna mig själv på ett nytt sätt =) Har utmanat mig själv och trivs ganska bra med mitt egna sällskap och med mina vänner.
Ibland kan det bara vara läge att lägga ner, unna dig själv saker och upplevelser, skriva ner en plan ang de närmsta åren och sen kanske kasta sig in i det på nytt =)