Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Tabula) skrev 2013-04-02 21:46:02 följande:

Usch vad tråkigt, hoppas du hittar någon som det stämmer med för båda snart!
    Jodå, ge upp tänker jag inte göra, har redan bokat upp en kaffedejt i eftermiddag med en ny =)
  • nelly82

Shit pomme frite! =) Har aldrig träffat nån som kunde läsa mig så tydligt och som fick till och med mig att så smått börja tro på onda andar och spöken! Dessutom fick jag överraskande veta strax innan dejten att han för tillfället har helskägg, något som var nästan lika skrämmande som det med spökena! =)

• nelly82
    Anonym (mia) skrev 2013-04-03 22:13:44 följande:
    Nu har jag ändat min status på fejjan, i förhållande. Så då e det officiellt att jag numera är icke singel

ville bara dela me mig av min glädje
    Grattis!!! Skål
  • nelly82
    Anonym (Tabula) skrev 2013-04-04 09:49:08 följande:

Grattis, vad roligt! Är det med rabarberpajen? Träffades ni på nätet?

Spännande! Blev du intresserad trots skägget?

Nja, han är ju väldigt intressant och spännande...men får se, tycker helskägg e lite läskigt faktiskt =) Men det var roligt att hålla på å pilla i det =) Haha, han sa att jag påminnde om de förskolebarn han jobbar med =)
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-04 17:00:17 följande:
    Halloj.
    Kul att det verkar gå bra med dejtandet för några. Själv var jag på nätdejt i februari senast. Tyvärr så undrar jag fortfarande om det verkligen var samma tjej i verkligheten som på nätkortet?!!?

Inte så smart att ha ett allt för missvisande kort på sig tycker jag.
    Det tog lite musten ur mig då det inte var första gången det varit så. Detta var på Match.
    Tycker att krogen är bättre fast också har sina nackdelar. Man ser ju där direkt vem man blir intresserad av.
    Om man sedan kan prata i den höga volymen är en annan sak. Att ideligen säga "va" är inte så kul det heller.
    Blev uppraggad senast men efter en 6 danser så fick det vara nog då det inte varning typ riktigt.

Sånt med missvisande bilder e alltid trist, min skäggdejt var lite liknande =)

Imorrn e det stor singelfest i min stad, och trots att en annan singelkompis fått mig att köpa biljett är jag osäker om jag ska gå.....

Nån som har erfarenhet av såna fester???? E det bara en massa folk som raggar jänet på allt av motsatt kön eller är det bara såna som aldrig får napp på dejtingsidorna som samlas där för att spana i smyg??  Eller kan det till och med vara trevligt????!! =)
  • nelly82

Det är sant, dejta på, och ge inte upp! Sprang på en trevlig vinimportör på singelfesten i lördags, så ikväll blir det middagsdejt med honom =)

• nelly82
    Kreativt kaos skrev 2013-04-08 20:57:12 följande:
    53 utan att skriva. Sen har vi dom som skickat nångång men som jag tackat nej till som ändå fortsätter gå in. Killen med rekordet ligger på 106 besök! Dock var det ett tag sen han besökte nu, kanske hitta han en tjej ;)

Scary!! =)
  • nelly82

Var förresten på date igår! Med en kille som jag träffade på singelfesten i lördags!

SÅÅÅ kul!! Vet inte när jag skrattade så mycket sist! Att han är superduktig på att laga mat gör ju inte saken sämre.

Dock e jag lite orolig för ålderskillnaden, han e 17 år äldre....och så har han två barn...inte helt det jag sett framför mig, men trivs man med en människa så gör man. Vi kommer definitivt ses igen =)

• nelly82
    ander25k skrev 2013-04-09 09:05:19 följande:
    Du är ung , släpp lös och chansa .

Tror faktiskt jag ska det...jag menar, han är en människa som är kul att umgås med, varför inte dejta å se vad som sker?!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!