Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-04-16 12:09:24 följande:

*....love is in the air...*

Hahaha, lite avis?! Tungan ute
  • nelly82
    Papito skrev 2013-04-16 12:19:26 följande:
    Haha...nej då, kör på ni. Bara bra om fler får hångla, min paroll är "Hångel åt alla"

Mycket bra paroll, hångel e trevligt =)
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-16 12:22:50 följande:
    Vet inte om det var jag den gången. Siiathos är speciellt med sin mycket korta bana med vatten i båda ändar och maxlastade flygplan. Det står folk och filmar och tittar på väldigt nära håll. Vid landning är man bara några meter ovan stranden och när man vänder upp flygplanet innan start så måste man svänga i högervarv för att inte blåsa bort en uteserverings parasoller.

Hotellfrukostar är väl OK, har ätit flera. Med rätt sällskap funkar alltSolig 

Får lust att åka till Grekland..... =) Det mesta funkar med rätt sällskap =)
  • nelly82

Åh, en sån svår fråga!!!!

Gillar så mycket! Kanske Bahrain? Eller Svalbard? hmmm...tål å tänkas på...men blir jag nånsin gift e det helt klart att bröllopsresan skall gå till Italien, gärna Venedig =)   

• nelly82

Trött!!! Cool

Mycket trevlig dejt, men farligt att sitta uppe å prata till klockan två samtidigt som man dricker (alldeles) för mycket rödvin.... =)  

Har redan druckit en halvliter cola...hur ska denna dagen sluta?! =) 

• nelly82

Haha, flashback från kvällen (natten?) då jag medans han är på toa tar en ros från stora vasen på matbordet och lägger på hans sida och sedan brister ut "du e så fin" när han väl e tillbaka. Hoppas det inte skrämde honom allt för mycket =)

• nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-17 10:34:14 följande:
    Hör jag bröllopsklockorna ringa i fjärran :)
    Lycka till. Fin start nu på våren med en ny flirt.

Haha, det e jag inte helt övertygad om men vi får se vad som händer...jag är närmare i ålder med hans son än med honom!! Men ska väl inte noja för mycket med det.... usch, idag blir det mcdonaldsmat...har dessutom bara suttit å läst bloggar sen jag kom till jobbet, nu får jag skärpa mig =)

Var e du idag då? 
  • nelly82
    Beya skrev 2013-04-17 11:00:33 följande:

Oj då så pass jätteroligt att höra!

Ja, det var faktiskt väldigt trevligt, men som sagt, trött idag =)

Haha, borde få pratförbud efter ett par glas vin, säger inte alltid helt genomtänkta saker då =)  
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-18 10:52:57 följande:
    Oj, har det verkligen blivit så illa?

Undrar hur det är på turistöarna då eller i Aten?

Dålig ekonomi och massarbetslöshet kan få riktigt otrevliga konsekvenser.
    Turismen är ju Grekernas stora inkomstkälla så det vore inte bra om de tappade även den inkomsten och alla de arbetstillfällena. Det kan lätt hända om de ger sig på turisterna.

Aten med allt gatuvåld tyckte jag var lite scary redan för flera år sen, men på turistställena känner jag mig trygg!

Hur går det med dejtandet då folkens? =) Var faktiskt på dejt igår kväll, lugn och sansad, ett glas rött med en kille i min ålder (men satt i smyg och tänkte på 47-åringen...). Trevligt, men det stannar nog där.

Beya, hur går det för dig?? 
  • nelly82
    ulfsas skrev 2013-04-18 11:46:51 följande:
    Du borde prova att dejta med en 49-åring som jag kännerSkålDrömmerFlörtSkämsSkrattande

I'm just waiting for a call Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!