Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Får man hoppa in här? Har kikat in i tråden lite till och från, men inte vågat skriva ännu. Nätdejtar och det går väl både upp å ned =)

• nelly82
    Anonym skrev 2013-03-26 11:27:28 följande:
    nja,,, till saken hör att detta är min bästa väns lillebror. 
    han la till mig som vän där.
    vi har inte setts på säkert 20 år. så det e extra kul. minns han när han va liten. idag e han vuxen och jäääättefin!
    lite pinsamt inför min kompis bara. :P 

Ibland fundear jag verkligen på att skaffa fb.... =)

Kul med en människa man faktiskt träffat og känner lite sen innan! Lycka till! 
  • nelly82
    Kreativt kaos skrev 2013-03-26 14:17:38 följande:
    Och kul med nya här :)
    Själv har jag en dejt ikväll med en ny så ska bli spännande!

Spännande! =)

Jag ska på "nästan"-dejt med P-J. "Nästan" eftersom jag inte är helt säker på vad han menade när han vill ses ikväll å gå å ta ett glas vin. Han är faktiskt ett gammalt hångel från studietiden som plötsligt dykt upp i samma stad som mig så vi har mycket gamla minnen att prata om, hahaha!!!

Men egentligen har jag ett annat span på g, från nätet.....han, K,  e helt fantasiskt, men är en sån som behöver tiiiiid....får väl boka in nåt och skruva upp mitt charmiga jag till max när han är tillbake efter påsk =) 
  • nelly82
    040kille skrev 2013-03-26 18:09:12 följande:
    Jag tror faktiskt inte det är utseendet man kollar in. Jag tror det är kroppsspråket. En liten intressant iaktagelse, jag jobbar inom bygge. Emellanåt står man på ställningen och tittar ut över trottoaren nedanför. Kommer där nån tjej gående som jag följer med blicken så följer alla andra henne med blicken med. Sen har det ingen som helst betydelse hur hon ser ut egentligen.
    Det som kallas ödet är bara konsekvenserna av ens egen dumhet

040kille skrev 2013-03-26 18:09:12 följande:
    Jag tror faktiskt inte det är utseendet man kollar in. Jag tror det är kroppsspråket. En liten intressant iaktagelse, jag jobbar inom bygge. Emellanåt står man på ställningen och tittar ut över trottoaren nedanför. Kommer där nån tjej gående som jag följer med blicken så följer alla andra henne med blicken med. Sen har det ingen som helst betydelse hur hon ser ut egentligen.
    Det som kallas ödet är bara konsekvenserna av ens egen dumhet

Håller verkligen med! Kroppsspråket e skitviktig, ser dkrekt om en person har confidence eller ej, något som e ganska sexigt!
  • nelly82
    Anonym (Sofia) skrev 2013-03-26 22:33:18 följande:
    Anledningen till att jag fortfarande var inne på HP var att killen jag "träffade" inte kändes helt seriös, och jag var osäker på vad han ville. Dessutom hade vi ett uppehåll i vår kontakt då vi inte hördes av på några veckor. Så det var ju inte så att vi träffades aktivt eller så, vi hade bara varit på en dejt. Hade jag känt att det hade varit något seriöst mellan oss och att vi träffades ofta så hade jag ju inte varit online längre, naturligtvis.

Men det är ju lite det som är problemet med nätdejting överhuvudtaget tycker jag, huruvida man ska fortsätta vara aktiv på sidan eller inte när man har träffat någon.

Jag tycker man kan vara kvar på dejtingsidan ett tag även om man träffat någon så länge det inte blivit något mer seriöst. Ofta har jag stannat en stund, utan att vara aktiv, kanske just för att jag förväntar att det skall skita sig... =)

Tycker också du gjorde rätt som tog upp kontakten på nytt, har själv gjort så en gång!
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-01 19:59:20 följande:
    Norsk "socker" ?

Jepp =) hatar namnet men gillar sidan =)
  • nelly82

Måste få gnälla av mig lite...det gick åt skogen med killen (K) jag trodde jag var på väg å bli ihop med... =( Den bästa av de bästa tyckte ju jag, men för honom "fattades det där lilla"....

Måste det ta 7 hela jävla dejter att ta reda på (samtliga sova-över-dejter) och måste han under tiden säga att han gillar mig!!!!???? 

• nelly82
    ander25k skrev 2013-04-02 09:08:40 följande:
    Tråkigt , jag är själv  lång dejtare , men brukar vara mer ärlig med vad jag känner , inte säga saker  som jag inte menar .

Ja, didn't see this one coming för att vara helt ärlig...men det är väl bara att bryta ihop och gå vidare....
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!