Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-11 15:22:55 följande:
    Det tycker jag man kan! Det är ju inte avgörande, men det är ju en trevlig bonus.

Själv är jag arg. Fick 700.- i parkeringsböter för att jag köpte biljett i fel automat. Det är redan överklagat, tro mig. 
    Hoppas att det inte var dina sista pengar och det ordnar sig. Jag tycker att man ska skriva det som gör en person speciell i sin presentation. Men presentationen ska inte vara för lång, annars tröttnar jag att läsa.
  • modesto

Seriösa kvinnor som läser tråden utan att skriva, Tavelkrok ser bra ut, passa på!

• modesto
    Papito skrev 2012-10-12 16:32:49 följande:
    GRATTIS MODESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inlägg 3000!

Jaha, så Tavelkrok tog lite hjälp, bra där!
    wow, verkligen, jag såg inte det!
    Tavelkrok behöver ingen hjälp, inte utseendemässigt i alla fall. Han har all rätt att vara kräsen. Man brukar läsa på dejtingforum kvinnor som gnäller ”Det finns inga seriösa killar kvar, alla vill bara ha ett ligg”. De har fel! Jag tror att de killar som skriver att de är seriösa är seriösa (i 90% fall).

Jag har läst en massa kvinnor som gnäller ”Det finns inga seriösa killar kvar, alla vill bara ha ett ligg”. Det är fel! Jag tror att de som skriver att de är seriösa är seriösa (i 90% fall).

• modesto
    modesto skrev 2012-10-12 16:46:10 följande:
    wow, verkligen, jag såg inte det!
    Tavelkrok behöver ingen hjälp, inte utseendemässigt i alla fall. Han har all rätt att vara kräsen. Man brukar läsa på dejtingforum kvinnor som gnäller ”Det finns inga seriösa killar kvar, alla vill bara ha ett ligg”. De har fel! Jag tror att de killar som skriver att de är seriösa är seriösa (i 90% fall).

Jag har läst en massa kvinnor som gnäller ”Det finns inga seriösa killar kvar, alla vill bara ha ett ligg”. Det är fel! Jag tror att de som skriver att de är seriösa är seriösa (i 90% fall).

haha det blev tokigt, 2 gånger samma sak, jag skrev slutet först, sen tänkte lägga till utan att titta vad jag redan skrivit
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-12 16:42:03 följande:
    Apropå raggdiskussionen, jag är nog rätt ok på det irl. Jag är ganska mycket sån som jag är här. Skrattar och skojar ofta, kan vara djup, analytisk och reflekterande etc. Uppfattas ofta som charmig, glad, snäll och hyfsat smart och allmänbildad.

Det jag är kass på är krogragg. Dels för att jag inte är en krogmänniska, går gärna ut och röjer någon gång ibland men inte så ofta..och dels för att själva jargongen och ytligheten inte är min grej. Jag tror inte att jag ser så himla dum ut men mina bästa egenskaper kommer nog fram bättre under lugnare former...en pub, hemma, på jobbet, på nätet...där det går att prata helt enkelt

Haha, nu låter det som att jag är en skräcködla..men det tror jag faktiskt inte
    Menar du att du är scräcködla bara för att du inte gillar ragga på krogen? Själv har jag aldrig ens varit på krogen annat än att äta med någon jag känner. men då heter det kanske inte krogen, jag vet inte. Jag anser mig inte vara scräcködla i alla fall.
  • modesto
    Papito skrev 2012-10-12 17:29:56 följande:

(om det är hon på bilden)
    det är jag på bilden men bilden är från 2004
  • modesto
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-12 21:50:55 följande:
    Jag får önska samtliga här lycka till.

Det låter som avsked. Vad har hänt mig dig? Har du hittat någon eller förlorat hoppet? Var är din bild?

• modesto
    DrManhattan skrev 2012-10-14 22:14:04 följande:
    Så rätt så, så rätt. Jag är tillbaka i ny skepnad. (Det är lite svårt att komma tillbaka i samma skepnad eftersom FL låser namnen)
    wow, I like your new look more!
  • modesto
    DrManhattan skrev 2012-10-15 00:25:53 följande:
    Tack det var juste när det för en gångskull inte är jag på bilden :-P
    Det är en bra taktik att dra uppmärksamhet som jag nämnde tidigare, kvinnor blir nyfikna, hoppas att du drar till dig ny intressant publik.
  • modesto
    NooneBird skrev 2012-10-15 15:39:09 följande:
    Fan vilket dilemma jag har nu! Har ju pratat med min pojk i någon månad och i snart två veckor har vi pratat i telefon varje kväll utom två. Vi har så mycket att prata om, har så kul och har massor gemensamt! Vi pratar 1-2 timmar varje gång och nu kommer jag på mig själv med att tänka på honom väldigt ofta och ler... Vi har inte ens träffats ännu och hinner inte göra det förrän mitten på november då jag ska utomlands nästa vecka och är borta i två veckor.
    Jag är rädd att jag bygger upp någon drömbild och sen stämmer det inte alls när vi ses! Fan!! Vet inte om jag målar fan på väggen innan fan är i rummet... Min fråga är, ska jag bara go with the flow eller ska jag dra i tyglarna?! Någon som känner igen sig?

det är mitt motto i alla fall, men till skillnaden från andra har jag inget som helst mål, bara att ha kul här och nu, det hände att jag skrev med personer (från utomlands)och träffade dem efter 2 årskontakt och det gick bra. Fast när jag säger att det går bra betyder det att jag hade det trevligt, jag söker inte mer än det. Ibland har man trevligt länge och det förvandlas till en lång relation även om man träffas sällan, plötsligt kan det bli flera år i längden. Papito kallar det för halvrelationer. Det duger bra för mig.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!