Ärliga nätdejtingstråden!
Själv är jag arg. Fick 700.- i parkeringsböter för att jag köpte biljett i fel automat. Det är redan överklagat, tro mig.
Seriösa kvinnor som läser tråden utan att skriva, Tavelkrok ser bra ut, passa på!
Jag har läst en massa kvinnor som gnäller ”Det finns inga seriösa killar kvar, alla vill bara ha ett ligg”. Det är fel! Jag tror att de som skriver att de är seriösa är seriösa (i 90% fall).
Jag har läst en massa kvinnor som gnäller ”Det finns inga seriösa killar kvar, alla vill bara ha ett ligg”. Det är fel! Jag tror att de som skriver att de är seriösa är seriösa (i 90% fall).
Det låter som avsked. Vad har hänt mig dig? Har du hittat någon eller förlorat hoppet? Var är din bild?
det är mitt motto i alla fall, men till skillnaden från andra har jag inget som helst mål, bara att ha kul här och nu, det hände att jag skrev med personer (från utomlands)och träffade dem efter 2 årskontakt och det gick bra. Fast när jag säger att det går bra betyder det att jag hade det trevligt, jag söker inte mer än det. Ibland har man trevligt länge och det förvandlas till en lång relation även om man träffas sällan, plötsligt kan det bli flera år i längden. Papito kallar det för halvrelationer. Det duger bra för mig.