NooneBird skrev 2013-01-07 22:42:09 följande:
Vad söker du för ålderspann då? Jag är en sån som alltid gått för äldre män tidigare är lite nyfiken på vad ni 40+ män anser vara för ungt? Oftast får jag höra att jag inte ens ser ut att vara 30 och får alltid visa leg på bolaget. Är jag på krogen och spanar in någon snygg äldre kille så känns det som att jag inte blir tagen på allvar riktigt. Sen finns det ju dessa som nappar då de är ute efter ONS men sånt la jag ner för ca 7år sen… Då är jag hellre utan än att vakna på morgonen med ågren och att sen göra "walk of shame" hem med gårdagens klädsel och smink kl 08….
Papito vad säger du om den saken och ni andra herrar?
35+ brukar jag leta, det är egentligen mest för att jag nog aldrig lyckats ens få ett svar från någon under den åldern
Maximerad effektivitet eller nått - jag har egentligen inga särskilda åldersfördommar annat än att jag nog faktiskt helst vill träffa en tjej att stanna livet ut med - och om jag är 65 och hon 50 så blir det kanske inte enkelt men det är nog en fördom. Typ rädd att förlora en yngre tjej när jag blir äldre ...
Sedan vet jag inte om jag skulle kunna se en 25-åring seriöst om hon började flörta med mig, utan snarare fråga mig vad hon är ute efter, vad får hon ut av det ? Jag vill inte vara ONS och hennes "jag provade med en äldre gubbe", då är jag hellre utan.
Kanske samma som gör att jag inte mailar yngre än därikring ungefär - jag vill inte vara den där äldre gubben som är på nån ung tjej. Kanske nån sorts respekt - jag går inte där jag inte är välkommen eller åtminstone inte utskrattad
Om jag sedan inte visste hur gammal hon är och hon är mogen att prata med, ser bra ut, ni vet, så där obestämbar som en del kvinnor är, inte gammal, inte ung, då tror jag inte jag ens skulle reflektera över det.
Sedan är ju frågan hur mycket man egentligen ens skulle klara att inte smälta totalt om du bredde på charmen - jag tycker verkligen om din bild
Nåja - du var i Göteborg ?