Ärliga nätdejtingstråden!
Anonym (men) skrev 2013-01-09 10:00:37 följande:
Vänta nu..en hyresrätt i Enköping..hemska tanke,kan folk verkligen bo så? :P Skojar lite med dig. Jag är från Sthlm och vet precis hur det ser ut..Men klarar man sig själv med allt det innebär(för inte fan är det en dans på rosor iaf) så lär det ju inte bli sämre om man träffar någon att leva med..även om denne ändå "bara" tjänar 20´?
Så, om nu den där söta antroposofiska tjejen kan acceptera att jag handlar en liten gård åt oss istället och att hon eftersom hon inte har jobb men ville odla och ha grisar, faktiskt får sköta det då - och att jag någon gång ibland helt enkelt stoppar in henne i min hemska bil, kör till Arlanda och tvingar henne på ett miljöförstörande flyg till Paris ... Så får hon gärna höra av sig
Hyresrätt i Enköping är inte ett problem,
herregud, jag har bott i de där förfärliga miljonprogrammen ... för att jag faktiskt tyckte det var bekvämt, praktiskt, enkelt och billigt - och urtrevligt. Den äldre invandrardamen på kondiset bad mig provsmaka semlorna för att kolla att de var som de skulle, det var första gången hon gjort svenska semlor ... härliga människor.
Problemet vore resvägen och vad det skulle innebära för barnen.
Tack (men) och (lotten) - jag blev på lite uselt humör där ett tag.