Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 20:38:47 följande:
    Gahh...vågar inte ringa ju Skäms
    Klart du vågar, det är ju antagligen drömprinsen som väntar

Vad är det värsta som kan hända ? Lixom allra värsta scenariot ?

Han hör din röst och lägger på ? Visst, det är ju inte så kul, men två dagar senare har du glömt det, det blir inte värre...

Och det bästa ? Han har en varm mjuk röst som välkomnar dig, är glad över att du ringde och ni pratar och skojar och delar tid med varandra fram tills ni skall sova ? 

Gå och ring honom nu ... 
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-09 21:41:41 följande:
    Jag snackade också med en kille med det på "CV:t"...blev lite rädd och tyckte att vi ska nog vara vänner Tungan ute
    Varför blev du lite rädd ?
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-09 22:04:19 följande:
    Flera skäl egentligen. Tycker att det är lite "för mycket information", vill inte att någon jag träffar ska berätta om mina svagheter till kreti och pleti om vi slutar träffas. Hade kanske tagit det bättre om denna info hade dykt upp i ett senare skede. 

Känns också som om killen kanske inte riktigt valde sina tjejer med omsorg (utifrån den typ av psykisk sjuklighet det handlade om) utan tog allt som serverades och lyfte fram mig som "fantastiskt normal" på ett sätt som kändes obehagligt för mig. 
    Ah - då förstår jag.
  • Angelven
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 23:14:00 följande:
    Haj haj... över 2,5 h i telefon OskyldigSoligTungan ute
    Titta, det gick ju bra av dömma av alla smileys och han lade inte på direkt

Vad bra att du ringde! 
  • Angelven
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 23:38:26 följande:
    Hm.. har nåt svagt minne men för mig att det inte kunde bli nåt pga för långt avstånd,..var det inte Angelen kanske?
    Nope - jag bara tyckte att jag ville ha en blinddate när det var någon riktig anonym som inte brydde sig ett dyft om utseende ... sedan var det (men) som ville ha den istället men det är för långt för oss bägge
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-10 00:17:55 följande:
    Men var ändå skönt att skriva avslappnat med honom för massa spänningar släppte och känns som att jag efter detta inte bryr mig längre om jag ser honom online :)
    Bra jobbat, skönt att det håller på och släpper också
  • Angelven
    Papito skrev 2013-01-10 00:54:22 följande:
    Han vill givetvis vara nummer ett i dina tankar...men är inte beredd att jobba för det eller låta dig vara nummer ett för honom. Kan garantera att om du släpper in honom igen sitter du här i exakt samma sits inom en snar framtid.

Tyvärr...
    Där är vi eniga
  • Angelven
    Anonym (men) skrev 2013-01-10 09:29:33 följande:
    Men jag vet..var lite död i morseGlad
    Jag löste det genom att gå och lägga mig tidigt - resultatet var kanske inte så bra, satt och läste 71 (!) nya inlägg halv två i natt för jag kunde inte sova ...

Men jag hade iaf fått ett mail från en tjej, så jag hann skicka ett som väntade på henne på morgonen  
  • Angelven
    Anonym (men) skrev 2013-01-10 09:28:42 följande:

Nä,vaddå? Har jag sagt det?Obestämd
    Långt? Bor inte du granne?Tungan ute 
    Gör jag ?

Det kanske inte var du då ... 
  • Angelven
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 09:42:39 följande:
    Hm, så högutbildade letar inte på dejting-sidorna? Inte riktigt den uppfattning jag fått... 
    Om jag ska vara helt ärlig så känns nätet som det enda alternativt att ragga på. Jobbet är inte aktuellt och sen har jag slutat springa på nattklubbar. Visst, eftersom jag bor mitt i city så blir det att man går ut på puben ett antal gånger per månad men chansen att träffa nån där känns ju omöjlig. Känns som dom potentiella inte hänger där, antingen så har dom familj eller så vet jag inte vart dom befinner sig Obestämd 
    Håller helt med

När skulle jag med barn (heltid) ha tid att springa på nattklubb ?!? Jag hinner maximalt en AW någon gång, eller en date. 

Dessutom, som någon skrev, det är ett smörgåsbord - jag föredrar mitt smörgåsbord utan att någon hällt ett par liter vodka över det hela ... 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!