Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 21:20:10 följande:
    Hm, fan.. det känns så fel att ni kallar mig Lotten i tråden.. jag är så långt ifrån en Lotten man kan komma Obestämd Varför valde jag det?!? Kan inte alls identifiera mig med en Lotten, haha. 
    Hm, kanske oxå borde komma ur garderoben  
    Sedan fattas bara Papito typ

Se till att gömma bilderna först bara - lite skall han väl få slita  
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-11 21:20:28 följande:
    Jag är svag för håriga bröst, men vill ändå inte se dem på bild på en dejtingsajt.
    Håller med lemonina, undantaget möjligtvis i idrottssammanhang eller möjligtvis om det är en bar ryggtavla en solig sommardag på typ en bergstopp. Då är det nästan okej i alla fall...! 
    Ajdå ...

Det gör det ju ännu svårare! (rainbow) som är söt som en midsommarnattsdröm men ack så långt bort eller (men) som jag inte får se men som säger hon bara är 40 min bort i hennes bil, trots fartkameror.

Får väl halvvaxa ... 
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-01-11 21:27:09 följande:
    Hehe..Du kan väl ha tröja på dig första gången iafFlört

Har ändå funderat på det ibland - jag tränar judo, vet ni om hur ont det gör att bli kastad när de inte bara greppar dräkten utan håren under (rash guards är inte tillåtna, dvs t-shirt).

Så - vad gäller egentligen - vaxat eller ovaxat - och bör det finnas tvättbräda ordentligt om det är vaxat ? *nyfiken*

Bilder går förstås bort  
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-01-11 21:30:36 följande:

Du får vaxa ena sida..så ligger jag alltid på den sidan...
    CoolOskyldig
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-01-11 21:41:51 följande:
    Ja,precis..dejtar du 60 plussare?
    Eller menar du att det finns någon 30åring som kammar över?Skrikandes 
    Har nog kollegor som insåg i den åldern at det var 1 mm stubb som gällde ...

Själv har man som tur är än så länge en kalufs som gör det helt valfritt hur frisyren skall vara

Finns en och annan kollega som faktiskt har comb-over, låt mig uttrycka det så här - de är inte pojkvänsmaterial ... 
  • Angelven
    Beya skrev 2013-01-11 21:38:52 följande:

Ja jag är också nyfken på alla i tråden
    Jag säger som jag säger till (men) ...

Skicka ett PM  
  • Angelven
    Anonym (Letar!) skrev 2013-01-11 21:46:38 följande:
    Okej, ny i tråden, har inte läst alla inlägg, men funkar nätdejting? Är det någon av er som har hittat någon vettig? Har precis signat upp mig på match, eftersom jag vill ha en myskille nån gång :)
    Jodå, det fungerar, och väldigt bra.

Hade ett fast 9-månaders förhållande för ett år sedan, tog slut pga inkompatibla liv. Vi hade helt enkelt aldrig möjlighet att träffas och kompromissen att hitta något som fungerade fanns inte tyvärr. 
  • Angelven
    Afrodite79 skrev 2013-01-11 21:47:17 följande:
    Ok, here I am  
    Lotten är begravd!  

Välkommen!

Dax att servera drinkar till alla tror jag Skål 
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-11 21:56:36 följande:
    Min kompis hade en föreläsare i veckan som hade sparat ut håret på sidorna (kal fläck längst upp) och liksom fört gardinerna fram över pannan och tvinnat ihop dem.
    hehehe...

Fanns en del sådant när jag läste på Uni också  
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-11 22:03:35 följande:
    Afrodite, kikade du precis in hos mig på HP? Herrejävlar vad du är snygg isf!
    Afrodite79 skrev 2013-01-11 22:06:46 följande:
    Men guuuu va söt du är Tusen tack, blir ju alldeles generad SkämsGladSolig
    Jag tyckte du var jättefin, jag gillar tjejer som har ditt utseende Glad
    Säger ju det Solig

Hur söta som helst bägge två eller hur ? {#emotions_dlg.flower}Hjärta

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!