Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 11:01:01 följande:
Jag börjar förstå varför jag aldfrig kommit till skott och skrivit ihop något
Jag skulle absolut kunna beskriva mig själv men däremot vill jag inte gå in på detaljer om hur jag lever mitt liv om jag inte pratat mer med personen och känner att det kanske finns något där. Får försöka hitta någon balans mellan att kunna behålla viss anonymitet och samtidigt inte vara en mussla haha
Man behöver ju kanske inte berätta att man älskar att göra någonting som gör att alla i hela sverige direkt vet vem man är
.. och försök undvik att berätta att du tränar och tycker om att resa om inte det är en stor del av ditt liv
Det är inga detaljer som behövs, det är ju lika mycket en känsla som förmedlas av hur du skriver och vad du valt att skriva om - står det tio rader om den vackra katten som du kallar Hr. Svensson och som är ditt allt - ja, då var det nog viktigt för mig att veta det, att få en känsla av att katten är viktig i ditt liv.
Står det att du varje helg träffar din druidcirkel och skall på shamantrumkurs i vår, jupp, också viktigt
Finns det bilder på din hoj och du berättar att du brukar åka på en hojresa med tjejgänget ner i Europa varje sommar - också viktigt.
Och om det står att du bara äter ekologisk vegetarisk mat, batikfärgar själv och har grisar - då är du den där antroposofiska tjejen eller hur ?
Allt det är personligt, men inte direkt något som bryter din anonymitet (nåja, det med druidcirkeln gör det kanske om man är i dom kretsarna
)