• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-30 22:04:44 följande:
    Jag är inte en äkta Stockholmare, jag bara bor här Solig Vi norrlänningar är mycket bättre! hehe

Ja,det håller jag med om..lite iaf..för jag har en halv norrlänning i mig..det lät va?;)
  • Anonym (Man)

Tabula

Ja, jag får bli klar med det först...sen jävlar!!!  

• Anonym (rainbow)
    Helpful skrev 2012-05-30 20:28:43 följande:
    Nog har dom velat ha mig alltid!Tungan ute
    Självförtroendet är det inget fel på? Vet ju i och för sig inte vilka tjejer du träffat men jag vidhåller, är jag ointressant så är jag förmodligen inte tillräckligt intresserad. Jag kanske ger dig en halvhjärtad chans i bästa fall. Och är det mycket snack, liten verkstad så har du absolut inte lyckats få mig på kroken. Mest troligt så skriver jag då för att få bekräftelse och inte för att jag vill ha dig.
  • Helpful
    Anonym (rainbow) skrev 2012-05-31 08:15:08 följande:
    Självförtroendet är det inget fel på? Vet ju i och för sig inte vilka tjejer du träffat men jag vidhåller, är jag ointressant så är jag förmodligen inte tillräckligt intresserad. Jag kanske ger dig en halvhjärtad chans i bästa fall. Och är det mycket snack, liten verkstad så har du absolut inte lyckats få mig på kroken. Mest troligt så skriver jag då för att få bekräftelse och inte för att jag vill ha dig.
    Vad hjälper det självförtroendet att "umgås" med någon som man inte vill ha? Njae jag är väldigt kräsen. Jag har svårt för att umgås med genomsnitts-kvinnan! Jag vill ha sååå mycket mer än att bara "försöka få någon på kroken" (jag spelar inte ett spel), utan jag vill att umgänget ska vara som en dans där man ger och tar. - Något som FÅ förstår (och tyvärr tror jag det är FÅ som KOMMER förstå vad jag menar eftersom just genomsnitts-kvinnan oftast befinner sig här...).
  • Anonym (men)

Befinner sig genomsnitts-mannen också här?:(

• Helpful
    Anonym (men) skrev 2012-05-31 18:09:39 följande:
    Befinner sig genomsnitts-mannen också här?:(
    Förmodligen..:( (Med vilken jag ej ska sammanblandas med dock).
  • Anonym (men)
    Helpful skrev 2012-05-31 18:16:37 följande:
    Förmodligen..:( (Med vilken jag ej ska sammanblandas med dock).

Kan jag inte svara på,jag har inte träffat dig:)

Det vore kul att träffa några i tråden:) 
  • Alexiandra

Om jag skulle generalisera lika mycket som "Helpful" skulle jag kunna ta hans ord och byta ut ordet kvinna mot man.

Jag tror dock dels inte på generaliseringar, och är kvinna nog (*s*) att se MIN EGEN del i det hela med. Och det är inte bara att jag är förbannat kräsen ;)

Det är inget som helst fel egentligen på 99% av de män jag dejtat, de är supertrevliga, vettiga män som kommer göra någon väldigt lycklig. Att de inte är rätt för MIG beror liksom inte på att det är fel på dem.

• Anonym (Lom)

Nu ger jag fan upp! THATS IT!
    GAAAAH. Kräks
    Min profil ryker i helgen, ska bara mejla några och önska dem lycka till i livet.

• Anonym (Tabula)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-31 20:30:53 följande:
    Nu ger jag fan upp! THATS IT!
    GAAAAH. Kräks
    Min profil ryker i helgen, ska bara mejla några och önska dem lycka till i livet.
    Nej nej, varför det? Berätta vad som hänt!

Jag har slopat match.com, det är ju galet dyrt att vara med där (för en fattig student) och gått tillbaka till HP igen. Det bara väller in en massa intressanta män, vad har hänt?! Ja det kan ju inte ni svara på förstås.. . Fortsättning följer!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!