Ärliga nätdejtingstråden!

Nu var "Londonspåret" bara en kul grej, chansen att jag åker dit och träffar henne är mikroskopiska.
Ingen dejt i helgen, har bara legat hemma och slappat. Funderat mycket på dessa dejtingsidor och hur troligt det är att jag kommer träffa någon därifrån.
Anmälde mig på Firstdate också i helgen. Ger den en chans också.
Är fortfarnde medlem på MC och HP... Men har inte varit inloggad på HP på flera månader. Däremot är jag inne på MC nästan dagligen. MC's matchningsfunktion suger så jag bara kan skratta åt eländet. Jag som faktiskt inte vill ha fler barn matchas med killar i som är 7-13 år yngre än mig och som VILL HA barn. Förstår inte vad de matchar emot då.
Sen är jag ganska ytlig, skäms, men vill gärna att den jag ska träffa ser åtminstone välvårdad och trevlig ut på fotona. Flera jag sett är kanske ett par år yngre än mig och det ser ut som om de är 10-15 år äldre. De intresserar inte mig det minsta...suckar jag vet att jag är ytligt och att man ska se till det inre. Men så här på en dejtingsida där jag inte har chansen att se till det inre så föredrar jag att attraheras av det jag ser först...inre kommer vi till sen.
Jag har varit ute en del de senaste veckorna och träffat flera män på några av Sthlms nattklubbar och blir uppraggad av killar som är 10-20 år yngre än mig och det skrämmer mig. Duger jag inte åt män som är mer i min ålder? Är jag för kräsen och ytlig? Tror inte jag är ful utan mer normal blond tjej, även fast en del sagt att jag är vacker så är det inte sant. Jag är den jag är och mina vänner tycker om mig för den jag är. Trevlig, varm och omtänksam... Är det så fel? Eller ska jag bara vara elak och köra mitt race?
Fan vet vad jag vill med det här...bara känner mig så ensam, uttråkad och längar som en vansinnig efter någon att krama, hålla handen, njuta med...vardag som helg.