• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2012-11-21 09:24:43 följande:
    Skickade ett sms till dejten idag och sa rakt ut, har inte ork för falska förhoppningar och lekar. Ärlighet är bäst mm.

Fick till svar att så vitt han vet är allt bra, han har bara haft fullt upp på jobbet. Så nu lägger jag ner detta med att överanalysera som jag är så bra på...
    Jag förstår mig inte på han. Hade någon visat mig samma intresse som du gör med han hade jag fallit som en fura. För mig låter det som han inte är intresserad eller att han tvekar av någon anledning.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-21 13:20:21 följande:
    Det visar sig vad som händer, bollen ligger hos honom iaf. Har han tur finns jag kvar när han tvekat färdigt.
    Tvekat färdigt? Känns inte som att du tror att du är förstahandsvalet. Obestämd
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-21 21:20:13 följande:
    Flinxy är du från gästrikland/hälsingland? Tycker att det verkar så på ditt sätt att skriva
    Hahaha!!! Vart är jag ifrån då?
  • MrC
    Zeus skrev 2012-11-21 21:36:43 följande:
    Tyskland
    Jawhååål. Du är från Götaland va?
  • MrC

Jag tar en paus från all dejting, oavsett om det är via nätet eller inte, ett tag från nu. Har ett annat projekt jag ska försöka genomföra det närmaste året. Vi får se hur det går.
    Självklart, ramlar jag över en pudding som kan vara något så är jag intresserad.

• MrC
    Xmag skrev 2012-11-21 22:09:02 följande:
    Nu kommer tjejerna bli som tokiga när de vet att du inte skall dejta. De kommer att jaga dig... =)
    Zeus skrev 2012-11-21 21:59:27 följande:
    Rätta takter, visa dom var skåpet ska stå nu!
    Tänk positivt grabbar, det blir fler över till er.

• MrC
    Flinxy skrev 2012-11-23 10:21:14 följande:
    Alldeles för gammal och jag börjar komma i en ålderskris :) Dra till med en gissning  ( jag lovar att inte bli sur) :)
    Flinxy skrev 2012-11-23 10:33:28 följande:
    Riktigt snyggt gissat, för jag bestämde mig igår att jag skulle fortsätta vara 28 även idag ;)

Ålderskris när man fyller 28... -Oh girl. You are in for a surprise later.....
  • MrC
    NooneBird skrev 2012-11-24 13:59:46 följande:
    Gört Flinxy! Alltid kul att få någon liten flirt när man är ute, blir en riktig boost! Jag ska själv ut en sväng ikväll och skaka rumpa.

Förresten, igår när jag var och köpte mat på en restaurang så fick jag ragg! Han var lång, söt och ung, kände hur han verkligen kollade på mig när jag tittade bort men blyg som jag är vågade jag inte flirta tillbaka. Han log stort varje gång jag tittade på honom. Det är ju lättare att flirta på krogen än nykter på en restaurang på väg hem från jobbet.
    Blev så arg på mig själv när jag gick därifrån att jag inte visade mer intresse. Ja ja, det var en boost iaf.  
    Det där har jag varit med om också, förra julen på ICA. Jag var inte singel så det var därför jag tackade nej till att dricka vin och äta choklad med henne på julafton. ... och nu när jag är singel kommer jag inte ihåg vem hon var ens. Obestämd
  • MrC
    Papito skrev 2012-11-27 22:52:36 följande:
    ...och givetvis blev det köbildning direkt!

Är så korkad så jag har ställt till det för mig. Hade bokat en dejt och sen råkade jag skojflirta med en tjej och nu vet jag varken hur jag ska ta mig ur eller gå vidare ur situationen.

Den här charmen har sina baksidor  
    Du får lära ut dina hemligheter till oss andra.
    Skojflirta? Vad är det?
    Är det samma som att vara "överdrivet trevlig" eller "internettrevlig", som jag hittat på.
  • MrC
    Papito skrev 2012-11-27 23:06:14 följande:
    Haha, jag vete tusan vad det innebär. Flirtade & charmade henne, hon gjorde detsamma med mig, båda föll....

Jag har hela tiden sagt att jag inte är en hunk men att jag har hyfsat lätt för att få ladies (peppar peppar ta i trä) ...men trodde inte att det skulle gå så här fort och absolut inte att jag skulle lyckas slå knut på mig själv.

Sååå korkad!!! 
    Jag är ingen hunk heller, jag ger mig själv 4 Plus av 10 möjliga.
    korkad? va?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!