Ärliga nätdejtingstråden!
MrC skrev 2012-12-04 17:01:28 följande:
En kompis ringde mig och frågade om jag vill ha en äkta blinddate. Han har dejtat en kvinna en tag och träffat några av hennes vänner. En av hennes kvinnliga vänner frågade min kompis om han inte hade någon singelkompis som vill gå på blinddate med henne. Av någon konstig anledning kom han att tänka på mig!
Så nu har jag en blinddate bokad imorgon kl 16:00 på en pub/krog i city. Jag ska vara där kl 16:00, flugan ska vara igenkänningstecknet och jag ska köpa en cider till mig själv och en Hof till henne. Sen ska jag bara sitta där och vänta på att hon ska komma fram till mig.Vad tror ni? Varit på blinddate någon gång?
Min kompis beskriver henne som "petite" och från Norrland. Egentligen föredrar jag lite kurvigare kvinnor, men en blinddate kan väl vara kul?
MrC skrev 2012-12-05 17:46:22 följande:
Vädergudarna ville inte att vi skulle ses idag. Så vi får se om det blir senare.Haha, jag undrar vad min kompis har sagt om mig...för nu är min blinddate på mig som tusan och vill träffas imorgon på morgonen. Polarn hade lämnat ut mitt telenummer också.
Har jag fått mig en stalker på halsen?

Så klart, hon var ju från Norrland.