Xmag skrev 2012-12-09 22:36:19 följande:
Kul med lite flörtande i tråden igen =) Väldigt intressant att följa mailväxlingen... Fortsätt ni, tänk inte på att vi är här...
Hehe. Lite som Big Brother. Deltagarna glömmer bort att de är iakttagna efter ett tag.
Det är bara vi som vet vad vi pratar/skrattar åt. Vårt samtal gick åt 57 olika håll liksom.
Jag kan berätta om en rolig grej som hände med den där blinddejten i torsdags! När vi sitter på El-Amir och skålar kommer tre personer (2 män och 1 kvinna) och frågar om de får sätta sig bredvid/nära oss, vi sitter vid ett bord med 6 stolar. -Javisst säger, jag. Slå er ner.
Den ena mannen säger på finlandssvenska: -Det ser ut som ni är på dejt, är det andra dejten?
Han hade ju rätt, så vi fnissar lite. Men jag säger sen ganska snabbt: -Nej, vi har varit gifta i 15 år. (konstpaus).... (mannen stirrar storögd på oss) .... och jag fortsätter...-Men inte tillsammans. Jag har varit gift i 9 år och hon i 6 år. Förra veckan fick vi veta att min kvinna varit otrogen med hennes man i nästan 1 år, så vi tänkte att vi kunde lika gärna börja dejta också.
Det finlandssvenska sällskapet gapar som fågelholkar och höjer sina glas för att utbringa en skål för otroheten! *SKÅÅÅL*
Anonym (rainbow) skrev 2012-12-09 23:58:11 följande:
Massuppfittade?! Oj oj. Nytt ord.
Visst är det kul?
Tusse85 skrev 2012-12-10 00:28:03 följande:
Oj, två i tråden som gått på dejt alltså?? Spännande ;)
För mig går det fortfarande skit..... trots att jag inte har någon bild alls som är sexig så får jag mest erbjudanden om KKs. Asså jag är en mamma med två barn, varför tänker alla på sex ändå när dom ser mig? :P
Har senaste dagarna oxå haft totalt 6 st föredetta dejter som viljat träffats igen...för *trumvirvel* SEX. Gaaaaaaaaaaaaaaaaah. Nobbat dem alla självklart!
Jag spyr på sex snart!
Och en till grej, mitt abonnemang går snart ut på MP och har bestämt mig för att inte förnya det. Så nu till frågan, jag har sett många skriva dit sitt namn i presentationen för att folk ska lägga till på fb, hiss eller diss på det?
För ser jag någon söt vill jag ju att dom ska hitta mig...sen sen blir jag orolig oxå för alla dom där 231 som mailar som jag inte vill ha kontakt med..... men ändå ser jag de inte värt pengarna att lägga på MP så vet inte hur jag ska göra.... hur har ni de på MP?
HP är så mycket lättare...
Var det en dejt eller bara en oskyldig fika/lunch "Sugen"?
Dom tänker: -"Ah tvåbarnsmamma, hon kan sex. Hon vill inte ha fler barn och är säkert utsvulten. Hon tror att sex är vägen till mannens hjärta."
Dessutom tror jag att många är faktiskt upptagna och bara vill vara otrogna. Tror det är ganska lätt att avslöja och de själva är ofta villiga att berätta faktiskt. Beror ju lite på vad du är ute efter?
Många är nog ganska avtrubbade, för dem är sex bara sex och betyder inte så mycket mer än en skön stund med orgasm. Att vara KK, ligga runt och vara lättfotad i en liten stad är ingen bra idé om du vill vara flickvänsmaterial. Snacket går nog ganska snabbt bland grabbarna.
Skriv inte ditt riktiga namn. Använd ett påhittat namn och skapa en extra FB-profil för ändamålet. Tillexempel "Tussemusse Spyhink".
Använd HP istället som komplement och ha samma namn/nick där som på MP.
Andra bra kan vara Badoo och BC? Gratis och enkla.
Tusse85 skrev 2012-12-10 00:33:47 följande:
Inser att mina problem ser ut att vara väldigt lyxiga, några av killarna som jagar mig är väldigt populära i staden, men när man ständigt är KK-objekt och aldrig flickvän-objekt blir det extremt tröttande.....
Just det, om du ska vara flickvänsmaterial ska du inte ligga runt eller vara KK om du bor i en liten stad. Du måste kunna vara anonym.