• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag har "dejt" på onsdag kväll! Vi ska på gourmeafton och avsmaka choklad, tryfflar, chokladdesserter och vin.

"Munskänkarnas utbildningsansvarige i Sverige, Erik Grödahl, kommer att ge en kort genomgång om vin
    i allmänhet, en lustfylld djupdykning om choklad, vad gäller historia, hälsoeffekter och provningsteknik.
    Ni får prova sju olika chokladsor ter, tryfflar, chokladmousse, chokladcrème, chokladpannacotta m m i en
    härlig kombination med utvalda viner.
    Detta blir en lärorik och smakfull provning, där ni får med er mycket matnyttigt hem inklusive samtliga
    recept."

Hittade ingen kvinna som ville följa med, så jag tog en man istället. Förvånad
    Kanske lika bra att byta lag?

• MrC
    modesto skrev 2012-09-21 15:07:48 följande:
    wow, låter härligt!!
    Jora, rapport kommer senare.
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-21 15:11:46 följande:
    MrC, det är ju tur temat är choklad då
    Hehe

• MrC
    Anonym (Anna) skrev 2012-09-21 19:14:20 följande:
    Hej på er
    Ärligt, hur svårt ska det vara att hitta en normal och tänkande man? Har försökt ett tag på HP men det går sådär, dvs inte alls! Många besöker min sida, men få som skriver. De som skriver verkar inte vara helt hundra. Har varit i kontakt med ett fåtal trevliga varav två utvecklades till träffar. Den ena gick fetbort eftersom vi inte sökte samma sak här i livet. Den andra var väldigt trevlig, men tyvärr inte färdig med sitt ex...

Någon som har något fantastiskt tips till mig?
    Får vi titta på din profil och se om den är bra eller kass?
    Skicka pm till mig om du inte vill outa dig här, så får iaf jag titta på den :)
  • MrC
    Anonym (Anna) skrev 2012-09-21 20:27:42 följande:
    Heter Anna74 på HP. Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få :)
    Du måste ha en synlig bild på dig själv och varför vill du mejla en massa före du träffar någon irl?
  • MrC
    Anonym (Anna) skrev 2012-09-21 20:52:44 följande:
    Funderar kring hur jag ska göra med bilden, har en privat. Har tagit bort biten om mejlandet. Hoppas på att alla fantastiska män hittar mig nu... :) Men tror jag bör ändra till en offentlig bild...
    Jag vet att du bör det. Dessutom ser du mycket bra ut också, så inget att skämmas för.
  • MrC
    Anonym (Anna) skrev 2012-09-21 21:04:40 följande:
    Tack MrC, du är helt klart på min topp-tio-lista!
    Haha, tackar!
  • MrC
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-21 21:39:26 följande:
    Du kanske bör avboka din kompis MrC
    Anna istället för kompisen? Alla gånger! Men jag är tveksam till att Anna tar sig hit till onsdag. Vi kanske tar det en annan gång? FlörtKyss
    Xmag skrev 2012-09-21 21:59:17 följande:
    Bra, nu har flirtandet kommit tillbaka i tråden =)
    Bra va? Drömmer

• MrC

Jag gick ner 45 kg på 1 år, ändå blir jag dumpad. Knappast vikten allt beror på.

• MrC
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2012-10-09 23:27:48 följande:
    Xmag & Papito - Japp, blir till att sova på saken! Två av mina tidigare dejter hörde av sig först efter 4-5 dagar... Så vissa är ju lite sega. ;)
    Hur snabb ska man vara då?
  • MrC
    modesto skrev 2012-10-10 14:58:19 följande:
    När man dejtar ska man odla skin på näsan och acceptera att man kan vara avvisad, det är en naturlig del av spelet.
    Hellre avvisad än ignorerad, känner jag.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!