• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

Isnogood skrev 2012-10-20 15:11:47 följande:

Men just därför, du fick veta redan från början, utan att ödsla energi på samtal efter samtal o kanske dater innan du upptäckte det

Jag själv vill ha det så, och jag vill att mannen jag träffar, även han skall vara så= Ärlig 
    Nu tror jag inte du riktigt förstår exakt vad jag menar.
    Men nu står en sjuåring och en sexåring vid dörren och skriker...jag måste ut.
    Brb l8er
  • MrC
    modesto skrev 2012-10-22 23:56:00 följande:
    du kommer inte att se något konstigt på HP, de kontrollerar alla bilder och texter noga
    Att dom orkar, måste ju vara ett jävla skitgöra att sitta och läsa allt.
  • MrC
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-23 15:36:44 följande:
    Det skulle jag! Det är ju otroligt intressant att ta reda på varför den där personen har pappåsen på huvudet! 
    Jag är mer attraherad av en personlighet än ett utséende på det sättet. Om en människa har något intressant att berätta kan den personen bli attraktiv för mig oavsett hur personen ser ut.
    Tokigt snygga människor går däremot ofta bort för mig, de har aldrig behövt utveckla sin personlighet tillräckligt för att bli intressanta. *fnissar åt mina fördomar* 
    Det ligger tyvärr en del sanning i det.
    Samma med människor som tror de är snygga eller är för upptagna med sitt utseende...att de inte klarar av att utveckla en attraktiv personlighet samtidigt. De blir för upptagna av sig själv helt enkelt.
  • MrC
    FelisConcolor skrev 2012-10-23 21:23:16 följande:
    jag hoppar in iden här tråden om det går bra? :)
    jag har själv varit inne på lite olika sidor men tyvärr med samma resultat..varför är killar endast ute efter sex?? sånt kan de väl ändå ragga på krogen efter,eller?
    några som jag faktiskt har träffat har varit jätte trevliga o allt men de försöker alltid att få en i säng innan man ens lärt känna varandra..fast det kanske bara jag som är gammalmodig ;)
    hur svårt ska det vara att finna ngn med lika värderingar? el ngn som kan tänka sig att lära känna mig före musen? men det finns säkert kvinnor som är likadana :)
    Jag träffar bara kvinnor som vill vara kompisar, typ att man ska se tv, film eller äta middagar tillsammans.
    Jag vill ha hela paketet, samboskap, kanske barn, vara ett par, ett LAG, vi tillsammans. Skapa en framtid ihop.
    Nähä, vi kan väl vara vänner och se tv tillsammans?
    Men fan, jag kan se tv ensam.
    Varför är kvinnor i min ålder så rädda för att bli ett par?
  • MrC
    FelisConcolor skrev 2012-10-23 23:35:57 följande:
    nu vet ju inte jag hur gammal du är, så det blir ju lite svårt att svara på det men en gissning kan ju vara att de trivs med dig som kompis men inte som partner? 
    vi är ju så himla olika allihopa, jag vill ju känna attraktion, att jag blir det o att jag känner att han blir det av mig med men för de så vill jag inte bli påhoppad med pussar, gärna kramar o ordentliga såna inga halvdana för de kan jag få av andra okända människor :) självklart vill jag oxå ha hela kittet men allt ska ju passa för att fungera, jag har ju 2 barn o är inte flyttbar vilket försvårar o sen bo i en håla där singlarna är typ 15-24 o andra gruppen är 50 o uppåt försvårar en heldel oxå men jag får väl börja flirta på solgården ( äldreboende) snart ;D
    varför kvinnor kan vara rädda kan bero på att man kanske har blivit bränd många ggr el helt enkelt är van att vara själv o inte riktigt vet hur de ska få plats med en till i sin tillvarao el helt enkelt inte redo... endast gissningar :) 
    Jag är 40.
    Din analys kan nog stämma, får fundera på den.
  • MrC
    Xmag skrev 2012-10-28 18:16:57 följande:
    Har nog gått på det äldsta tricket i boken. Fick ett mail på HP som började med "Sv:" då tror man ju att man mailat med personen förut. Men jag är ju så pass ny där att det gick att avslöja. Jag mailade ändå ett svar. För så länge det håller sig på en timlig nivå försöker jag svara på alla mail. Flirtar däremot blir det lite du och så med...
    Ja + man skriver ett fejkmejl så det ser ut som att den andra personen tog kontakt först och var intresserad.
    Smart! Skrattande
  • MrC
    Xmag skrev 2012-10-30 12:35:28 följande:
    Har precis avreggat mig från Badoo. Träffade ett par tjejer där. Men det kändes som många där inte var min typ; tjejer utanför Sverige, många bluff mail, och tjejer med profilbilder fokuserade på deras bröst...Kul ett tag men man tröttnar...
    Jag har bara varit reggad där sedan igår kväll. Än så länge skoj. Pratade med en kvinna som bor granne med min mamma och som har en dotter som lekte med min min dotter förra sommaren. Jag är ganska säker på att jag hälsat på henne när jag sett henne på parkeringen.
    Hon ser bra ut och vi är lika gamla/unga.
    Men morsan min sa att hon var lite gnällig :) bara för att de är grannar, haha.
    Går nog över på en fika någon dag.
  • MrC
    Xmag skrev 2012-10-30 12:52:37 följande:
    Låter trevligt! Det finns vettiga människor där också. Lustigt nog upplever jag det som HP är seriösare. Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva... På Badoo fick jag fö kontakt med en mycket vacker och dessutom trevlig(!) tjej. Nackdelen är att hon bor i Brasiien... Så vi är nu vara "vänner".
    Jag fick ganska snabbt ett meddelande från en tjej som bor i London. 31 år pluggar till sjuksköterska. Hon sa att hon gillade mitt skägg och min stil. Jag bor ju i Stockholm och en flygbiljett till London är ju inte dyr Flört Har aldrig varit till London, så varför inte liksom?

• MrC
    MrC skrev 2012-10-30 13:01:20 följande:
    Jag bor ju i Stockholm och en flygbiljett till London är ju inte dyr Flört Har aldrig varit till London, så varför inte liksom?

Endast ca 1000 kr t.o.r. med Norwegian. Som hittat. Glad Jag åker!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!