• MrC

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-12 08:32:54 följande:
    Jag har överklagat som sagt. Tänker inte betala 700:- för att jag råkade gå över gatan och betala. Inte en chans.

Jag läser gärna långa presentationer. Det säger mycket om en person. Jag älskar att läsa och skriva och uppskattar personer som kan uttrycka sig bra och som har ett flyt i skrivandet. Då kan jag fastna totalt.
    Mycket hellre det än "Jag är en snäll kille som har ett bra liv men saknar det lilla extra. Fråga om du vill veta mer".
    Det säger absolut inget. 
    Precis, hellre en bra presentation än en massa fåniga fest- eller resebilder.
    En bra presentation har stycken, kommatecken, stor bokstav osv på rätta ställen. Den ska vara lätt att läsa och man ska fastna för den så man läser till slutet.

Såg en presentation där hon på slutet skrev att om man ville skicka ett mejl så var man tvungen att skriva ett kordord i ämnesraden, som bevis på att man läst hela presentationen, annars skulle hon inte svara. Jag gjorde det, inte fan svarade hon heller... *hmph*
  • MrC

Jag har en lunchdejt imorgon! Tjoho. ... eller dejt å dejt. Träffade henne på HP för jättelänge sedan, måste ha varit hösten 2010. Hon har pojkvän nu men det knakar. Vi ska bara egentligen träffas för att se om vi känner igen varandra och slå ihjäl en timma.
    Ärligt så är jag absolut inte intresserad av något med henne. Man måste inte alltid vara det.

• MrC
    MrC skrev 2012-10-15 17:16:07 följande:
    Jag har en lunchdejt imorgon! Tjoho. ... eller dejt å dejt. Träffade henne på HP för jättelänge sedan, måste ha varit hösten 2010. Hon har pojkvän nu men det knakar. Vi ska bara egentligen träffas för att se om vi känner igen varandra och slå ihjäl en timma.
    Ärligt så är jag absolut inte intresserad av något med henne. Man måste inte alltid vara det.
    Fan, inställt. Hon fick annat viktigare att göra... det kommer fler chanser.
  • MrC
    Anonym (dejt) skrev 2012-10-20 08:46:20 följande:
    Här fanns ju en nätdejtingstråd, då kan jag ju lägga min fråga här. Skrattande
    Ska ikväll träffa en nätdejt för första gången, vi har haft kontakt i snart 2 månader. Han bor knappt 20 mil härifrån och kommer hit. Middagstid och läge att äta nått... kocka ihop mat hemma tills han kommer eller gå ut & äta?
    Vad tycker ni? Tänkte slänga iväg ett mess och fråga honom sedan vad han vill, men tänkte kolla med er erfarna först. Skrattande
    Träffas alltid på en offentlig plats först.
    Ha en "flyktplan".
    Ingen alkoholkonsumtion.
    Betala alltid för dig själv.
  • MrC

Risken att något otrevligt ska hända är mikroskopisk, men "better safe than sorry" liksom.

• MrC
    Isnogood skrev 2012-10-20 00:28:50 följande:

Det var en mening, enda meningen, i ett mail jag fick på Hp...

Han var tydligen intresserad av min röjsåg Drömmer

(Jag har skrivit i pressen att jag hanterar röjsåg, motorsåg mm...)     
    Det där känner jag igen...jag har nog besökt din profil. Skrattande
  • MrC
    Anonym (33-åring) skrev 2012-10-20 10:39:35 följande:
    Vad händer med DrM? Avreggad igen...
    Han bytte väl till Comedian?
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-10-20 10:25:15 följande:

Skäms

Något tips på vad man kan göra för att verka "mindre knäpp"..?

Eller, kanske ska byta bild, något lättklätt tuttaktigt kanske..?

"Funderar på vem jag skall sno en bild av"

Nee, jag är ju bara jag...
    Fast, är och har alltid varit totalt katastrof på det där med att försöka ta kontakt, känns som om folk blir "rädda" för mig eller bara inte vill någonting med en sån som jag.

Och de som vill, de är de mest konstiga typer som vill de mest konstiga saker...

Ett exempel:  "Hej, jag och min pojkvän undrar om du skulle vilja ha lite kul med oss, vi vill gärna ha med en till i sexet"

"Yey" liksom, preeeciiiis vad jag var ute efter...eller inte (!) Obestämd                   
    Jag inboxar mitt namn på HP och du ditt så kan vi komma med konstruktiv kritik?
  • MrC
    Papito skrev 2012-10-20 13:36:44 följande:

Haha, alla sätt är bra utom de dåliga...
    Nice work!
    Äsch,vadå?
    Isnogood skrev 2012-10-20 14:34:55 följande:

Förvånad   
    Datorfan fick spatt och ville inte samarbeta, men är jag tillbaka.
    Har kollat på din profil och har några saker att kommentera:
    1. Du bör fylla fakta, så att du blir sökbar där också.
    2. En bild är för lite. Lägg till minst 3-4 till, gärna många fler. Bara bilder på dig själv, inga röjsågar, djur, skämtbilder, bilar osv.
    3. Din presentationstext blir ganska tjatig. Mycket "jag, jag, jag, jag" där. Den känns egocentrisk.
    Men det är väldigt bra att du inte staplar upp en massa önskemål om hur du vill att han ska vara osv.

Du skriver: "Jag säger vad jag tycker och jag menar det jag säger." ... betyder det att du alltid säger vad du tycker? Alltid alltid?
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-10-20 15:04:32 följande:

Alltid, ja.         

Okay, jag skulle inte svara på din annons av den orsaken att människor som alltid säger exakt som de tycker anser jag är "lite farliga". Tiga är ibland guld och ibland kan en lite lögn vara bättre än den absoluta sanningen. Självklart ska man inte ljuga bara för att liksom.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!