Ärliga nätdejtingstråden!

Nej, jag visste inte direkt. Det var "boom" plötsligt efter ett tag jag kände personen. När jag har blivit gammal har jag andra önskemål av en partner. När jag var ung trodde jag på åldras tillsammans och förenas tillsammans efter döden i paradiset. Jag tror inte på det längre. När jag var ung sökte jag en trygg typ, snäll och trogen, som skulle passa bra för familjeliv, som make och pappa. Nu vill jag uppleva andra saker. Attraktionskraft, oberoende av varandra och önskan att vara fri är viktigaste egenskaper nu.
Syn att det börjar bli dålig stämning i tråden. Alla borde få vara sig själva utan att vara dömda. Det är det som gör tråden så kul och levande.
Afrodita, jag vet inte vad Canadian Goose jacka är, men gillar du inte, så gillar du inte och också resten. Man måste vara attraherad av sin partner och är det är summan av individuella saker som gör det. Bara du som vet vilken partner du behöver, ingenting är rätt eller fel.
Jag skulle dock aldrig titta på film eller göra något annat som jag inte gillade på en dejt.
Tusse, kom tillbaka när du orkar. Tråden blir inte detsamma utan dig.
Tänkte höra, någon som vet någon annan bra gratis-site? Känner att jag behöver lite ombyte. Hänger ju på hp men hade velat testa något nytt. Förslag någon?
Apropå ytlighet. Jag tycker att gilla sin partners utseende är prio nr.1. Då menar jag längden och ansiktsdrag, inte klädstilen. Jag har läst massor i utländska forum att utseendet falnar med åldern och personen blir kvar. I mina ögon finns det ingenting som heter en god person, god person just nu kanske. Jag kan säga från min egen erfarenhet att handlingar kan ändras utgående från behov mer än man tror. Man kan inte lita på NÅGON ALLS, t ex att han/ hon stannar kvar när man mest behöver dem, t ex blir sjuk. Också värderingar kan ändras helt under ens liv när det gäller precis allt. Jag hade ingen aning att jag skulle bli som är nu mentalt och beteendemässigt och ha de principer jag har nu för bara 5 år sen. Jag är en annan människa när det gäller mina värderingar. Jag känner andra som upplever samma sak men kan dölja det av sin omgivning för att inte bli bortstötta. Så utseendet är det enda någorlunda bestående egenskap. Man kan få lite rynkor och gå lite upp i vikt men om det inte ändrar helhetsbilden markant är det så inte så viktigt.