Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2013-03-11 20:37:45 följande:
    Men ska du ha en träningspartner eller en kvinna att älska?
    Klart att det är pluspoäng om ni kan träna ihop men ingen katastrof om det inte går heller.
    Papito, är du lite rund? man brukar kanske dras till någon som är lik en själv?
  • modesto
    ander25k skrev 2013-03-11 20:36:45 följande:
    Det är lika okej att träna hemma och tahand om sin kropp , men vill gärna att det är ett gemensamt intresse , och hem träning och gym träning går bra ihop.
    Det borde inte vara svårt att hitta någon för dig eftersom "alla" verkar älska att träna
  • modesto
    Papito skrev 2013-03-11 20:48:56 följande:
    Haha...vad är det för fråga Modesto!!!!!

Ja, för tillfället är jag faktiskt det men jag har tänkt likadant i alla år, från att ha varit smal, till relativt vältränad till tjock och till lite rund.
    Det har inte spelat någon större roll hur jag själv sett ut, jag är ganska tolerant när det gäller kroppar, däremot måste jag gilla ansiktet, annars är det kört.

Det stämmer också för mig, jag måste gilla ansikte, och helst ska han ha hår, om han inte är dödssnygg, jag har sett några enstaka undantag för hår kravet för mig. och det ska vara rätt längd, sen +/-5 kilo hit eller dit spelar ingen roll men helst inte ölmage. Men vill man träna tillsammans är det en annan sak. Jag vill inte träna med någon men gillar att gå, inte rusa iväg, utan gå och beundra saker runt omkring mig. Vi alla är olika.

• modesto
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 21:01:01 följande:

Jag kan också tänka mig någon som har några kilon mer än nödvändigt, själv har jag 29-tumsjeans (midjan), så det är inte för att jag själv är stor. Däremot så tycker jag inte att utseende är det allra viktigaste när jag "väljer partner".
    Utseendet var mindre viktigt för mig tidigare när jag var ung och ville ha familj, nu är utseendet på plats nr.1 för mig.
  • modesto
    Papito skrev 2013-03-11 21:05:08 följande:
    Jo, klart ni har rätt i det. Menar bara att det är så svårt att hitta någon bra ändå..så om den nu inte råkar ha riktigt samma träningsflit (men ändå attraherar) då kanske man får kompromissa lite med just det önskemålet.

Men det är klart att det kan vara superviktigt, då har man all rätt i världen att kräva det och man ska givetvis inte bli lurad. Men Anders, de kanske inte lurades heller utan helt enkelt inte insåg riktigt hur bra tränad du är?

precis, allt är relativt, de var kanske mer tränade än deras tidigare partners så trodde de att de var vältränade
  • modesto
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 21:10:08 följande:

Oj. Varför?
    Jag har det med barn och familj övertstökat, nu vill jag bara njuta av livet, här och nu. Så tända på personen är krav nr.1, så länge det varar. Det krävs andra egenskaper för en bra familjefar och make.
  • modesto
    Filipis skrev 2013-03-11 21:12:43 följande:
    Jag vill inte ha någon som tycker sig vara såå jävla snygg och vältränad..att han liksom sexar snyggt to.m. Tänker på hur han ser ut och spänner sig rättTyst

Vill att man tar hand om sig iaf,ölmage klarar jag inte. 

Eller som brorsan,som pussar sina biceps..även om det är på skämt!

nej, den typen tål jag inte heller, hellre vanlig till kroppen än dryg och självkär
  • modesto
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 21:20:26 följande:

Ok. Jag har helt andra preferenser, i första hand ska jag tycka det är roligt att umgås med personen ifråga. Men, självfallet har även jag utseendegrejer som jag gillar mer och andra jag gillar mindre (inte alls).
    helst ska man ha allt
  • modesto

Jag har läst någonstans att nyförälskade och strax inför bröllop är folk som smalast. Sen blir man bekväm och känner sig ”älskad ändå”, går upp i vikt mer och mer och sen är det kört. Det är nog därför vikt är ett hett ämne på FL där de flesta är i ett förhållande och söker ursäkter och ”alla” singlar tränar på dejtingsidorna. Det är bäst att de gör det nu, annars blir det aldrig av, det finns ingen motivation när man redan har lyckats förföra någon ändå.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!